Lente.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Sluiers van groen
hangen aan de takken
hier en daar zelfs een bruid
in de boom

We moeten de klok verzetten
deze nacht
roept mijn oude oom

Zilvertje.

Foto: internet magnolia

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Lente.

  1. logbankje zegt:

    Het is weer heerlijk om buiten te zijn, er komt weer groen. Hans

  2. Zilvertje zegt:

    Ja, heerlijk he, aan mijn afrekening van NUON merkte ik pas hoe koud het was geweest, ik ben overgestapt en in ongeveer 4 maanden tijd, had ik ruim 300 euro meer gas gebruikt, tegenvaller en nu extra zin in de zon.

  3. Rob Alberts zegt:

    Leuk om weer iets moois van jou te lezen.

    Gaat het weer helemaal goed met jou.

    Vriendelijke voorjaarsgroet,

  4. logbankje zegt:

    We hebben niets te klagen met deze mooie lentedagen, de natuur komt helemaal tot leven. Hans

    ot, verzoekje staat in de playlist.

Plaats een reactie