Dit oude huis is verlaten……

DSCN0009

Nog steeds zijn er bezoekers die hier komen lezen, daarvoor dank. Maar mijn nieuwe werk staat hier: https://verhalenengedichtenvantrudydenherder.com/

En waarom? Dit weblog is zo goed als vol, zeker door de foto’s, maar ook door de ongeveer 4000 blogjes.

Op mijn nieuwe weblog zit ik ook al weer over de vijftig blogjes, dus u kunt weer naar hartelust lezen.

 

Liefs,

Zilvertje/Trudy

Foto: studio Den Herder ( mijn trap, en u ziet het goed, heeft weer een likje verf nodig en twee nieuwe spijltjes.

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dit oude huis is verlaten……

  1. Matroos Beek zegt:

    Wat vervelend Trudy dat het volgen van je nieuwe site maar niet wil lukken… zou dat bij anderen ook zo zijn? Ik klik op volg, maar vervolgens ontvang ik geen mail.

Plaats een reactie