#Krommenie, #Vlietsend, Wormerveer, heden en verleden

20180116_231446

images (4)

 

Gistermiddag hagel, regen, wind en stralende zon, soms bijna alles tegelijk, soms even alleen heftig de hagel, op het moment dat ik de foto maakte op de brug richting de Forbo, scheen de zon, er lag zilver op het water en voor ik kon klikken, was het bijna donker.

Op de oude foto, die ik vond op internet, mijn huisje, helemaal rechts, zo blij dat ik nu eindelijk een oude foto vond en dat ik kan zien welke huisjes allemaal al weg zijn,  ik geniet van die auto en de kleding, wat is er veel veranderd, aan mijn huisje is niks veranderd zie ik nu, alles nog hetzelfde, alleen van binnen zal het wel anders zijn dan toen.

 

Zilvertje.

 

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op #Krommenie, #Vlietsend, Wormerveer, heden en verleden

  1. logbankje zegt:

    Het is nog steeds een rommeltje als de vaartbrug open staat en het wordt maar drukker.
    Het oude huisje van mijn zus aan de overkant waar het de rij woningen ook niet zijn veranderd, net als jouw huis.
    Maar wat is er veel veranderd in het ooit zo rustige dorp. Hans

Plaats een reactie