Lieverd.

1149097585.22031

Voor Nico die zondag 33 jaar wordt.

Zo dichtbij
was niemand
ooit bij mij

Onder mijn hart en
in mijn ziel

Terwijl bij averij
iedereen het schip verliet
ben jij in mij gevaren
en zo zal ik je altijd bewaren

Mama.

Het is een oude foto, maar hij is me zo dierbaar.
Nico woont op Dijk en Duin.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Lieverd.

  1. Hans zegt:

    Zilvertje, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Nico.
    Een mooi gedicht heb je gemaakt, wees lief voor hem in al zijn onschuld. Hans

  2. Hans zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

  3. Dirk zegt:

    Prachtig Zilvertje,
    Feliciteer hem maar van harte van mij en jou ook natuurlijk gefeliciteerd trouwens iedereen die hem een warm hard toe dragen.
    Ik hoop dat het een fijne en liefdevolle dag wordt voor jullie.
    Heb naar de show geluisterd een mooi nummer wat had aangevraagd🙂

  4. Zilvertje zegt:

    Dankjewel! Zal het doen. Zondag vieren we het hier, ik was gister nog bij hem. Ja, ben gek op Billy.

  5. Zilvertje, gefeliciteerd en fijn dat je van hem blijft houden.

  6. Rob zegt:

    hoi zilvertje , vast van harte gefeliciteerd met Nico , en wens jullie een fijne liefdevolle dag zondag xxx

  7. Rob zegt:

    ja hoor zilvertje , dat ben ik , met mij gaat het wel , en met mijn vrouw gaat het iets minder maar we hebben het samen heel goed , en Joey die gaat nog niet de goede kant op .

  8. Mooi Zilver!
    Proficiat voor Nico!XXX

  9. Dirk zegt:

    Ja joh dat weinig slapen dat komt natuurlijk van die duistere zaken, ik ga je inspecteur vlijmscherp noemen.

Geef een reactie

