Dagelijks archief: 18 februari 2006

Liefde (op de zaterdagavond)

Ik ben gevallen in het kuiltje van de warmte, de aantrekkingskracht groter dan van een megamagneet. Vastgeplakt gezeten en ik wilde niet meer los. Zweven in mijn eigen hoofd, reizen in mijn fantasie, door jouw wonderlijke wereld.  Zilvertje.

Geplaatst in oud-vkblog-2006-02 | 2 reacties

Wandelen! (levenspad)

Loop langs het straatje van hoop, zie de stalletjes, er is van alles te koop. Een kraam vol Vergeet-me-nietjes, tegenover die van de Zonnebloem. Muurbloempjes en Klaproos, Koekkoeksbloem en Kruidje roer me niet! Schele ogen en stil verdriet! Zilvertje.

Geplaatst in oud-vkblog-2006-02 | 8 reacties

Ik geniet!

Luister naar:  http://www.dutchcoastradio.nl/nederlands1.htm Staat ook bij mijn linken! (luister je mee?) Zilvertje.

Geplaatst in oud-vkblog-2006-02 | 4 reacties

Amsterdam is ziek gemaakt door het kapitaal.

het mooie amsterdam, laat zich gek maken, al meer dan drie jaar hangt het in de verbandjes en staan er kamerschermen rond de mooie plekjes, langnekken en zandhappers, slopers en geldverdieners gniffelen. Amsterdam een open gat!

Geplaatst in oud-vkblog-2006-02 | 2 reacties

Amsterdam en de langnekken! (17-02-06)

amsterdam ligt open, het is een wond die de eerste jaren niet meer dicht gaat, overal staan langnekken mee te kijken als bezorgde artsen, maar ze maken het alleen maar erger! Zilvertje.

Geplaatst in oud-vkblog-2006-02 | 2 reacties

Zonsondergang 29 augustus 2005

dol op mooie luchten, het laatste logje van vandaag/gister, klaas vaak heeft zand in mijn ogen gestrooid en dat ga ik er uit slapen! Zilvertje.

Geplaatst in oud-vkblog-2006-02 | 8 reacties