Koningsdag Zwolle Krommenie

20160427_123447

Regen en zon, de mensen zijn er wel, maar het is minder druk in Krommenie.

20160427_121945

Mijn hardwerkende buren, maken het feest compleet met lekker eten en drinken. En je kan droog buiten zitten.

20160427_120637

Met de kat op schoot en een gebakje kijk ik tv, de kat is weken ziek geweest en heeft een aantal keren de dierenarts bezocht, ik was zo bang dat hij dood ging, er zat geen leven meer in, hij was gebeten door een ander dier en kreeg hoge koorts en kon niet meer lopen, eten en drinken, we hebben hem verzorgd als een baby en juist vandaag komt er weer leven in, hij pakt mijn hand om aaitjes te krijgen en spint weer.

20160427_120757

Onze toekomstige koningin geeft handjes en lijkt me een lieverd.

20160427_120645

Koningin Maxima heeft maar mooi drie knappe meiden op de wereld gezet.

IMG-20160410-WA0003

Simba en Trudy wensen u een prachtige dag, ook Trudy blijft binnen, ze werkt al wel weer een maand, maar kan nog niet zo goed lopen. Tot ziens xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

 

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op Koningsdag Zwolle Krommenie

  1. logbankje zegt:

    Het is ook hier druk, maar het weer is droog en soms een zonnetje.
    Doe maar rustig aan Trudy, eerst goed op de been zijn. Hans

  2. Dirk zegt:

    Toch wel gezellig.

  3. Zilvertje zegt:

    Ja, ik heb tv gekeken en naar buiten, later werd het drukker, altijd gezellig om naar te kijken echt feest. Veel mensen zijn verkleed, zo leuk. na de tv-uitzending werd het druk.

  4. Rob Alberts zegt:

    Sterkte met je gezondheid!

    Vriendelijke groet,

    • Zilvertje zegt:

      Dankjewel Rob. Ik heb een vaste baan gekregen op de school in de Bijlmer, ben zo blij, want als je ouder wordt is het een zekerheid, ik heb al mijn nevenactiviteiten gestopt. Ik had daar een aantal jaren geleden een vaste baan geweigerd, maar ik ben van de Bijlmer gaan houden en heb heel blij de baan aangenomen. Fijne dag nog!

  5. Villasappho zegt:

    Arm beestje verwen hem maar goed

    • Zilvertje zegt:

      Ja, als mijn vijfde kind, zo blij dat hij het heeft overwonnen, al moet hij met alles nog wel rustig aan doen, hij is nu als een oude kat, hopelijk wordt hij hij weer helemaal de oude.

  6. terrebel zegt:

    In het hele land leek het rustiger dan eerdere jaren. Misschien dat zaterdag nog een heleboel toeristen komen, afgaande op de oproepen in de oude toeristenboekjes: ‘Koninginnedag in Nederland is een leuk feest! Wees erbij op 30 april!’

  7. Jaixy zegt:

    Fijn dat de kat opknapt.
    Het was raar weer gister… Wisselvallig. Echt April doet wat hij wil

  8. Zilvertje zegt:

    Ja, ik ben ook zo blij, hij was zo ziek geweest en hij is zo afgevallen, lijkt wel leeggelopen, maar het gaat weer goed, vandaag ook al weer beter dan gister.

    Ja, zo koud en rustig maar vandaag is het hier nog erger, hagel die blijft liggen in de tuin en veel regen. Dat spreekwoord heeft weer helemaal gelijk.

  9. renelouman1950 zegt:

    Ik dacht dat je er geweest was, maar ja….ik mag dan wel altijd mijn schoenen aan hebben……

  10. Zilvertje zegt:

    Nee, ik mag het graag op tv zien, maar zal er nooit heen gaan, te druk. En ik ben niet meer zo mobiel.

Geef een reactie

