Sinterklaas veilig aangekomen in Krommenie.

IMG_0743
IMG_0770
IMG_0754
IMG_0744
IMG_0770
IMG_0762

Lieve Sinterklaas,

Wat zat u mooi op uw witte paardje en wat een geluk dat het weer goed gekomen was met de staf, met de verkeerde vaarrichting van de stoomboot en met de Zwarte Pietjes. U heeft het slim aangepakt, dit jaar waren er Elvis Pietjes, Hanenkam Pietjes, Eenden Pietjes, Muziek Pietje, Meisjes Pietjes, en Witte Pietjes en nog veel meer soorten.

Maar zag u het ook, er waren minder mensen op de been, midden in het dorp bij de winkels en daar waar u aan land kwam, daar waren nog wel veel mensen, maar voor mijn huisje, waar het altijd toch ook druk is, was het nu rustig, in elk geval was het er nog nooit zo rustig sinds ik er op u sta te wachten.

Ik zet dit jaar geen schoen, u mag mijn pakje dit jaar aan een goed doel geven, doe maar aan de mensen die zo getroffen zijn door noodweer, of oorlog.

Dag lieve Sinterklaas, ik heb genoten als een kleuter, van de muziek, de kleuren en de blije gezichten van de ouders en opa’s en oma’s. Van al die leuke dingen die voorbij kwamen, bv het Kinderdagverblijf de Teddybeer, de mooie brandweerauto’s, de kinderen met trommels en trekzak. Dank aan al die mensen die geld gaven en hun tijd staken in dit bijzondere feest.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

28 reacties op Sinterklaas veilig aangekomen in Krommenie.

  1. terrebel zegt:

    Een mooie eerbetoon! En ik? Ik geloof nog steeds!😉

  2. Zilvertje zegt:

    Lieve mensen, ik ben opgebeld, mijn oudste ligt in het ziekenhuis, beter gezegd, ze brengen hem er nu heen, ik reis er ook snel naar toe. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  3. Hans zegt:

    Zo blijkt maar weer dat jong en oud blij worden van de sint en Piet.
    Voor kinderen een groot feest en zo zie ik weer een stukje Krommenie. Hans

  4. Dirk zegt:

    Ik hoop dat het niet al te ernstig is veel sterkte, laat me iets weten A.U.B.

  5. Zilvertje zegt:

    Dirk, hij is er slecht aan toe, een wel/niet doorgebroken blindendarm, hij krijgt nu 2 soorten antibiotica en is dadelijk geholpen de ergste ontsteking weg te zuigen, hij heeft een drain. Door zijn medicatie die hij dagelijks slikt, heeft hij weinig witte bloedlichaampjes, dus weinig weerstand. ik slaap bij de telefoontjes en ga morgenvroeg weer heen, zodra hij iets beter is, gaan ze hem opereren.

    Op De n B, hebben ze hem 2 weken door laten lopen met erge pijnen en niets ondernomen. Ik heb alle kaarsjes aan voor hem.

  6. Dirk zegt:

    Goh normaal is een blindedarm niet ernstig als je er maar op tijd bij ben. maar met zijn medicatie is er natuurlijk extra aandacht nodig.
    En dat net voor je verjaardag wens hem maar het alle beste en voor jullie heel veel sterkte.
    xxxxx

    • Dirk zegt:

      Ik heb ook een kaarsje voor hem aangestoken.

    • Zilvertje zegt:

      Ja, maar als het doorgebroken en een ingekapseld abces is, is het heftig en ja, hij is een ander geval, door de medicatie haast geen witte bloedlichaampjes en die vechten normaal de bacteriën de tent uit, maar hij heeft er te kort. en ze hebben hem er te lang mee door laten lopen, en hij had weken erge pijnen.

  7. Zilvertje zegt:

    Dankjewel Dirk.

    Hij was vanmorgen nog met vreselijke pijnen een cadeautje gaan kopen voor me, ze hadden hem steeds met een kluitje in het riet gestuurd en hij dacht, ik moet maar dapper doorzetten. Maar vanmiddag werd hij met spoed naar et ziekenhuis gebracht. Hij was er iets eerder dan wij, hij werd dadelijk in de MRI gedaan en toen geholpen, het ziekenhuis was geweldig.

    Ik kan me zelf wel voor de kop slaan, was 2 weken niet geweest door omstandigheden.

    Ik moet het nu overgeven, maar ben totaal van slag.

    Ze bellen me als hij slechter wordt of in een delier schiet, maar ik heb alles goed uitgelegd. Hij was zo blij ons te zien en hij was zo dapper, hij zit onder de slangen en zakken.

    • Dirk zegt:

      Je moet maar zo denken hij is nu in goede handen en er wordt op hem gelet, dat is enige troost en geruststelling.
      Hopen dat het morgen al iets beter met hem gaat, ik ga morgen een kaart voor hem uitzoeken ik stuur hem wel naar jou toe.

  8. Sterkte Lieve Zilver en zoon!! XX

  9. Corline zegt:

    Ik wens je alle kracht die je nodig hebt. En je zoon ook!

  10. Zilvertje zegt:

    Dank voor alle lieve reacties, ik heb hem net via de zuster de groeten gedaan, hij heeft nu minder pijn.

    Maar het is heel raar, echt heel raar.

  11. Zilvertje zegt:

    We gaan weer naar het ziekenhuis in Alkmaar, dag allemaal.

  12. Rob zegt:

    sterkte zilvertje , rob de wegwerker x

  13. Dirk zegt:

    Hopelijk duurt dit niet al te lang voor hem!

  14. Zilvertje zegt:

    Tja, het is best heftig, het is een schande dat ze niet naar hem geluisterd hebben, hij is zo ziek, was helemaal niet nodig geweest. Hij heeft zo veel pijn geleden, hij is echt heel ziek.

  15. Hans zegt:

    Zilvertje, dat is het vlietsend, Waar nu aquariumland zit, zat vroeger een bloemen winkel.
    Maar wil je via deze weg van harte feliciteren met je verjaardag, een gezellige en fijne dag gewenst.
    Het Bank personeel.

  16. Roel zegt:

    Klop, klop, klop, klop….
    Dag lief Zilvertje
    Ik was het echt niet vergeten hoor!!
    Van die bijzondere dag
    GEFELICITEERD!

    Prettig weekbegin!!

Geef een reactie

