Jarig en een kind in het ziekenhuis.

IMG_0775

Het is een rare dag, alles is grauw. Ik ben jarig, maar zo voelt het niet, met de trein en bus naar het ziekenhuis. Langs de vuilverbranding, stank en alles grauw.

In het ziekenhuis, mijn grote tere reus, hij slaapt, ik streel zachtjes zijn krullen, hij is ver weg. Ik geef hem een kus op zijn haren. “Mam, ik heb zoveel slaap in te halen….” Zijn stem komt van ver, hij opent zijn ogen niet, slaapt door, ik zit heel lang naast hem, lees zijn medisch rapport. God wat is hij ziek. Morgen voor mijn werk weer naar hem toe, ik mag in de ochtend al komen. Dankjewel zusters, pas goed op hem.

Zilvertje.

Station Alkmaar.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Jarig en een kind in het ziekenhuis.

  1. Muze zegt:

    Heel veel sterkte lieve Zilvertje denk nog vaak weemoedig aan je

  2. Gefeliciteerd!
    Maar vooral ook veel sterkte met je kind.
    Bemoedigende groet,

    • Zilvertje zegt:

      Dankjewel, ook voor je mail. Mijn moeder dacht pas om 20.55uur aan me, maar toen was ik er nog niet, er was een lange ouderavond, ben zo moe. Ze had ingesproken, maar nu neemt ze niet meer op.

  3. Letterzetter zegt:

    Heel veel sterkte! Ondanks dit verdriet, toch gefeliciteerd.
    Het komt vast weer goed.

  4. Corline zegt:

    Ach jeetje, wat een zware tijd. Houd moed hoor! Heel veel sterkte, en ook gefeliciteerd.

  5. Zilvertje zegt:

    Dankjewel. Ja, na alle tegenslag had ik nu veel zon verwacht, niks zo erg als een kind zo ziek, en dat terwijl hij al zo zwaar getroffen is met ziek zijn, nou ja, ik moet taai blijven en er zijn, dat is het enige dat ik voor hem kan doen.

  6. Hans zegt:

    Verdrietig Zilvertje, je jongen zo ziek en dan breekt je hart.
    Dan is er geen plaats voor feest, maar een troostend woord.
    Heel veel sterkte met het dragen van je verdriet. Hans

  7. Zilvertje, gefeliciteerd met je verjaardag nog en sterkte. Hou je taai…

  8. joost tibosch sr zegt:

    Proficiat nog..en veel sterkte met je zoontje. Die van mij zijn heel veel ouder, maar nu mijn oudste vervelend ziek is, voel ik me ook zo kwetsbaar als wat. Ze, wie of wat dan ook, moet van je kinderen afblijven!

  9. Alsnog gefeliciteerd Lieve Zilver! Haal je verjaardag gewoon in zodra hij opgekikkerd is!

  10. Fenny zegt:

    Van harte Zilvertje!
    Het is een cliché en dus vaak waar: ‘Als er iets met je kinderen is….’ ‘Gaat het goed dan gaat het jou ook goed’. ….Zo waar! Sterkte

  11. lidy zegt:

    Hee Zilver, sterkte meid!…

Geef een reactie

