Liedje van over en uit!

verboden-patienten

Had ik niet beloofd
Om altijd bij je te blijven
Je wonden te verzorgen
Je tranen te drogen
Je te dragen

Dan moet ik je helaas melden
De belofte is verbroken
Ik zeg het met verdriet maar
Jij vergat mijn ziel te voeren

Ik vond geen oor
Je oog trok niet meer naar mij
Delen was je onbekend
Je bent gewoon een nare vent

Zilvertje.

Foto: Van Oma, verboden lief te hebben, verplichting tot alleen te slapen.

Over Trudy

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2008-08. Bookmark de permalink .

22 reacties op Liedje van over en uit!

  1. Zilver zegt:

    Lebonton, ja, ahahahahah . uit!

  2. laila zegt:

    Aha;
    je lijkt wel een NSB-er.

  3. Zilver zegt:

    Laila, die ken ik niet, hoe zijn die dan?

  4. Aad Verbaast zegt:

    Ik heb altijd moeite om te reageren op gedichtjes, omdat ik nooit kan inschatten wat er wel niet allemaal aan emoties achter zit.
    Maar ik reageer toch, gewoon om je te laten weten dat ik aan je denk! 🙂

  5. Zilver zegt:

    Dat is lief Aad, dank je wel, ach, je moet dit zo zien, een liedje over een liefde die uit is, tijdloos, had twintig jaar geleden kunnen spelen, maar het speelt niet nu, ik ben nu wel mijn prille vriendje kwijt, maar dat was geen nare man, ik vond en vind hem nog steeds erg lief, dus dit is voor alle nare mannen in het algemeen. Maar gelukkig kom ik ze niet zo vaak meer tegen. Fijne avond.

  6. coby zegt:

    Voorbij de punt, is daar het uitroepteken…
    Lieve groet, Coby

  7. k zegt:

    Nare mannen met snode plannen ik zeg het u even
    Blijf bij Zilver uit de buurt want u zult wat beleven!

  8. Bart zegt:

    Alles went
    behalve een nare vent!

  9. Zilver zegt:

    K, Coby en Bart, bedank voor de reacties, K, hahahah, ja, aan zulke heb ik niks. :^)

  10. De Muze zegt:

    Zilver kieskeurig als zij is heeft een voordeel zij is eerlijk en dat kun van een aantal mensen hier niet zeggen

  11. Maria-Dolores zegt:

    ahum.. eh… ja, ik had het ook gelezen, om 16.31 al, maar wilde niet helemaal bovenaan de plank misslaan en/of iets doms zeggen, dus had ik niks gereageerd… eigenlijk zonde om een gedichtje dat zo mooi begint aan zo’n vent te verknoeien! nou heb ik het toch gezegd :-).

  12. Ron zegt:

    … En die kan hij in z’n zak steken. Met de manderijntjes. Die zijn leuk, met die hoedjes. 🙂

  13. annet zegt:

    je gaat er zo positief en creatief
    mee om, de beste manier……..
    liefs vrouw….

  14. bert zegt:

    en dan die gezichtjes op de mandarijntjes … 🙂
    weg met die handel ! De vent hé, want het gedicht is echt wel geslaagd !!!

  15. Moon zegt:

    Zo blij je weer tegen te komen
    was bang dat je weg was,
    dikke kus Moon

  16. Zilver zegt:

    Lieve Moon, ik las gister nog bij je, maar kon geen reactie plaatsen. Kusssssssssssssssss.
    Ik was wel even weg, maar ik kan het niet missen, ik moet bewoon wijzer zijn, wie zijn onderbroek buiten hangt, kan natuurlijk wachten op opmerkingen omtrent de geur en kleur en model, gek, maar dat had ik voorheen nooit bedacht. Men moet het alleen liever ook zeggen op mijn weblog, maar dat deed men niet, men ging metabloggen over mij, maar goed, ik ben weer een beetje verder in het haar op de tandenplan en het gaat goed.Reactie is geredigeerd

  17. Wilma zegt:

    Dat is duidelijk! Kan ie in zijn zak steken, Zilvertje. Je mag vrouwtje manderijn best met een mes tussen haar tanden bewapenen!

  18. EJW zegt:

    Veroveren is iets dat iedere dag moet gebeuren.
    Als mensen elkaar’hebben’ is dat vaak over.Reactie is geredigeerd

  19. eva zegt:

    Ach Zilvertje…
    was het geluk weer niet me je?
    Beter ten halve gekeerd dan …hoe was het ook weer?
    Maar wat blijft is hoop
    op een nieuwe liefde!
    En die komt vaast wel weer op je pad!
    gr eva

  20. fravapa zegt:

    ik dacht dat het sprookje net begonnen was, zilvertje?!

  21. Eve zegt:

    Oeps..
    Ik heb zonder het te weten ongeveer dezelfde titel gebruikt!
    Ik ga het snel veranderen!

Plaats een reactie