Liedje van het laddertje.

Geef me een touw
en geef me een mes
een groepje mensen
dan geef ik les

In hoe je een laddertje maakt
om jezelf te redden
een hutje bouwt
in de luwte van het leven

Geef me wat ruimte
geef me wat grond
schenk me vertrouwen
een lach op je mond

Alles komt goed
alles komt goed
ik ben het meisje
die je dit vertellen moet

Zilvertje.

Foto: van Zilvertje, rare fiets met leeuw, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in oud-vkblog-2008-08. Bookmark de permalink .

10 reacties op Liedje van het laddertje.

  1. coby zegt:

    Zelfredzaamheidsles van een Zilvermeisje dus….. :-))
    Lieve groet, Coby

  2. Aad Verbaast zegt:

    Mooi, lief gedicht.. Je kunt mij inschrijven als leerling!!

  3. Zilver zegt:

    Aad, dat is fijn, ik ga nu slapen, ben zo moe, als ik het wat rustiger heb kom ik bij jullie allemaal lezen, maar ik heb het zo druk, ik ga snel slapen om het vol te houden, doeggggggggggggggg.

  4. Zilver zegt:

    Coby, ik was je vergeten, ik heb al even geslapen, ik schrijf je spoedig, ben doodop. heb je veel te vertellen over vandaag.xxxx

  5. K zegt:

    ja, als er één is die ik dat toevertrouw zoiets te leren, dan ben jij het wel!

  6. annet zegt:

    Lief troostgedichtje…..

  7. lebonton zegt:

    zilver met een mes?
    tafelzilver

  8. droomvrouwtje zegt:

    Lief meisje…. vertel het me dat alles een boze droom is ;)…
    xxxdiaan

  9. koen -drijfveren zegt:

    mooi gedaan zilver!

Geef een reactie

