Storm.

DJlmbHXW4AAJIh1

Het waait hier hard, de groene bak, heb ik na het legen dadelijk binnengehaald, anders ben ik hem kwijt en is hij gevaarlijk. Een raamsluiting is bij mij lam en het raam klapt nu steeds open, waar ik vroeger hup, hup zo op een stoel of trap stond om dingen te maken, kost het me nu veel moeite en pijn, maar tot nu toe heb ik het raam dicht weten te maken met een soort van olifantenplakband.

Even verderop op de snelweg is een vrachtwagen omgewaaid en als je buiten bent is het geluid oorverdovend, maar het lijkt nu af te nemen.

De schutting begeeft het bijna, maar ik denk maar steeds, het is niks vergeleken bij die orkaan op Sint Maarten.

Waar mijn dochter net had gelopen met de hond, een boom om, engeltje op haar schouder.

Up date. Rond 12.00 overal in Noord Holland gaan bomen, om. Het is niet meer bij te houden. Steeds brandweer en politie te horen, veel meldingen.

image1

Klik hier voor live beelden van de storm vanaf 10.00 uur tot zo lang men uitzendt, NH tv

https://www.noordhollandsdagblad.nl/zaanstreek/storm-zaanstad-kettingzagen-op-volle-toeren-en-wateroverlast-video

https://www.noordhollandsdagblad.nl/zaanstreek/wateroverlast-door-stormschade-zaandam

http://www.nhnieuws.nl/nieuws/211989/Stormschade-in-de-provincie-een-overzicht

https://www.noordhollandsdagblad.nl/alkmaar-eo/grote-bomen-blokkeren-helderseweg-alkmaar-update

Zilvertje.

Foto: Annemieke Visser Purmerend.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

18 reacties op Storm.

  1. logbankje zegt:

    Het is hier rustig, waait wel, soms zon het mag duidelijk zijn dat ik niet meer aan de kust woon.
    Nog wat beelden uit IJmuiden. Hans
    https://www.portofamsterdam.com/nl/webcam-ijmuiden

  2. muisjemuisje zegt:

    Xxxxxx

  3. cor3306 zegt:

    hier valt het nog wel mee tot nu toe

  4. Dirk zegt:

    Hier valt het nog mee.maar ik ben nog niet buiten geweest, bij mij achter staan een paar erg hoge bomen maar alles staat nog.

    • Zilvertje zegt:

      Nou, dan heb je geluk, hier is het nu afgenomen, maar net voor de storm afnam, ging er nog van alles mis, de hulpdiensten hebben het erg druk, zand weggespoeld op wegen, veel omgevallen bomen en vrachtwagen, het was hier markt, maar ook dat leverde gevaar op.

  5. gemma1952 zegt:

    In woon in Zuid Holland tussen de 8 en 10. Hier waaide het ook hevig. De bomen in de straat zwiepten heen en weer. Een bloempot is van de schutting afgewaaid. Valt dus nog mee.

Geef een reactie

