Appie Nouri….

aqmMbZJZ

Je had mijn zoon kunnen zijn en daarom raakt het denk ik ook zo, dan verplaats ik me in zijn moeder en dan weet ik hoe trots ze op haar zoon moet zijn. Een geweldig voetbal talent en als je alle berichten mag geloven ook een vreselijk lieve knul……Hij was aan het doorbreken.

Al die keren dat zijn ouders met hem naar voetbal gingen, al die trainingen, al die energie en groei en dan ineens, zit hij op het veld……..

Beelden van een lieve jongen die hulp krijgt op het veld heel lang en dan met spoed naar het ziekenhuis wordt gebracht……

Elke keer keek ik op de site van Ajax, was er nieuws over Appie en was het goed nieuws?

Als moeder denk ik dan aan zijn moeder, wat een hel moet het zijn, wat een machteloos gevoel. Vandaag kwam het nieuws, het slechte nieuws, dat Appie hersenschade heeft, ernstige hersenschade……

Laten we met zijn alle bidden, in duizend talen en net zoveel geloven dat het goed komt met Appie, laten we de hoop niet verliezen, zijn familie vraagt het, ik doe mee.

Ik ben stil en zo aangedaan.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Appie Nouri….

  1. Dirk zegt:

    Heel triest allemaal.

  2. Triest, maar het hoort bij het leven.

    • Zilvertje zegt:

      Ja, dat is wel zo, maar het raakt me zo, mijn jongste zoon is net zo oud, ook zo een voetballer, alleen niet zo goed, maar wel gek van Ajax en dan zit je helemaal in die wereld en dan ben ik steeds maar aan het denken aan die familie, maar vooral die moeder, vreselijk.

Geef een reactie

