De klok.

IMG_0634

De tijd zit aan de wijzers vastgeplakt    

Werp je blik op het leven

Anders wordt het je afgepakt

 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op De klok.

  1. Rob Alberts zegt:

    Fijn, weer een echte Zilvertjes wijsheid.

    Ik wens jou een heel fijn weekend.

    Zonnige groet,

    • Zilvertje zegt:

      Dankjewel, ook voor jou een fijn weekend. Was er een poosje niet en mijn vervolgverhaal liep vast, ik had vooruit geschreven en het meisje zou ontvoerd worden en juist werden die meisjes ontvoerd in het echte leven, ik heb er toen nog een draai aan gegeven, maar de vorm was uit het verhaal, kon het niet over mijn hart verkrijgen verder te gaan met een ontvoerd meisje. vreselijk wat die meisjes is overkomen.

  2. Dirk zegt:

    Zo is het en niet anders. Hoe is het nu?

  3. Zilvertje zegt:

    Het gaat op en neer, nu weer even beter en jij?

  4. logbankje zegt:

    Tijd niet meer van je vernomen 🙂
    Zoals het klokje thuis tikt, hoor je het niet bij een ander. Hans

Geef een reactie

