Koningsdag 2017

20170427_114522

De Koning kwam met zijn familie op Koningsdag naar Tilburg, niet de charmantste stad om te zien en ook niet de mooiste dag van al die koningsdagen, het was saai, de muziek was vals en de beelden waren niet echt mooi. Maar wat wel erg leuk was, waren de prinsesjes en de familie van de Koning en de Koning zelf.

Na het interview wat ik gister zag op de tv met hem, heb ik menigmaal met een brok in mijn keel naar hem gekeken, hij maakte wat mee en waar ik voorheen dacht wat kijkt hij boos, denk ik nu emotie te zien, net als gisteravond. Hij vertelde over zijn overleden broer Friso en wat dat losmaakte, ik hield het toen niet droog, echt niet en af en toe vandaag ook niet als ik naar hem keek.

Gelukkig is het weer achter de rug, je bent toch bang dat er een aanslag wordt gepleegd. De beveiliging was enorm had ik al gelezen. De Koning bewoog zich zo vrij, alsof er niks geen dreiging was, zo moedig van hem.

Na het openhartige interview van gister is mijn hart een beetje meer oranje geworden.

Wat heeft de Koning en zijn familie veel handen geschud, dat is wel heel bijzonder. Gister tijdens het praten over zijn broer had ik zo met hem te doen, ik had hem graag even tegen mijn hart gedrukt.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Koningsdag 2017

  1. logbankje zegt:

    Zo zie je maar dat een koning ook maar een mens is, verdriet blijft hen ook niet bespaart. Hans

Geef een reactie

