Wandelwind.

 

 

De wandelwind.

Over zeeën en velden

over daken en grind

het zal een wonder zijn

maar ik hoop dat ik je terug vind

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Wandelwind.

  1. Rob Alberts zegt:

    Wat zie ik nu?
    Jij aan de Red Label?

    Verbaasde groet,

    • Zilvertje zegt:

      Hahahahah, was aangespoeld op het strand dichtbij. Vond het zo mooi, zag al de mens die aan de fles gelurkt had.

      Op het stand liggen altijd mooie dingen, uit hun gewone context gehaald, dat maakt het bijzonder………………….

  2. logbankje zegt:

    Wandelwind is het vandaag zeker, heb net een rondje gedaan.
    Maar al dat moois op je foto’s heb ik niet ontmoet, nog kunnen ruiken.
    De zee blijft trekken. Hans

    • Zilvertje zegt:

      Ja, staat ook een beetje vreemd, maar vroeger was ik altijd een van de weinige die werkte, ik was verpleegkundige en ik was nog jong en dan gaan de oudjes ( verpleegkundigen ) voor, dus ik werkte alle feestdagen. Nu is het normaler om op feestdagen te werken, winkels zijn open, maar in mijn jeugd stond bijna alles stil. Ik wilde ook altijd normaal zijn om ook te genieten van de feestdagen.

      Ja, dankjewel, ik had toen denk ik nog mijn Leica, die is verdwenen, maar het is het strand en de omgeving, die is zo mooi, ik heb alleen maar geklikt, maar ik weet nog wel dat toen ik thuis kwam, ik het ook erg mooi vond, de kleuren kwamen zo tot zijn recht.

      • Hillechien zegt:

        klopt inderdaad dat vroeger het leven stil stond op zon en feestdagen. Ik ken niet anders aangezien ik zelf lang in het toerisme gewerkt heb en man en dochter er nu ook in werken en zoon is boer dus werkt ook op deze dagen. Dus hier word geen pasen gevierd hahaha

Geef een reactie

