Trumpeltje.

20170120_180121

Ik trommel op mijn Trumpeltje

Roep de wereld wakker

Laat de vredesduiven los

Geweld heeft nooit iets opgelost

Moedertje aarde hangt aan een draadje

Ik trommel op mijn Trumpeltje

En hoop dat hij het hoort

Laat het niet weer Amerika zijn

Die de wereld vermoordt.

 

Zilvertje. Iran, Irak, Libie, Afghanistan, Syrië, kernbommen, enz.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Trumpeltje.

  1. Blewbird zegt:

    Hij hoort het niet…

    • Zilvertje zegt:

      Het zou ook een wonder zijn. Stel hij zit hier een moppie te lezen en denkt: Huh, wat wil ze van me en hij zou me bellen, nou ik had hem zo om mijn vinger gewonden hoor, ik heb niks meer te vrezen, alles wat ik heb, daar haalt hij zijn neus denk ik voor op, maar toch denk ik hem wat te kunnen leren.

  2. cor3306 zegt:

    strumpeltje……….

  3. Dirk zegt:

    Hij heeft een grote bek maar dat is des lands eigen, men voelt zich daar de grootste en de beste maar zijn wel vergeten hoe ze de grootste en de (beste} zijn geworden.

  4. logbankje zegt:

    Zouden alle mensen ooit vreedzaam zijn? Hans

  5. terrebel zegt:

    ‘Wij hebben zoveel kernwapens. Het zou toch zonde zijn die niet te gebruiken?’ Ik vind hem doodeng.

Geef een reactie

