Argus.

20170407_112432

Op een dag was ik het zat met al die eenheidsworst aan kranten en deed mijn twee kranten de deur uit. Op Internet valt heel wat nieuws te vinden, maar toch miste ik iets en dat vond ik in Argus.

Deze week in Argus het gedicht van Jan Boerstoel;  Evolutie en een heerlijk recept van een Petersburgse appelpudding met daarbij een prachtige foto van de tsarendochters, de meisjes zijn zo aangekleed dat ze zelf op t (s)aartjes lijken.

Verder gaat het over Freek de Jonge en Groningen, over Theo U. Hiddema strafpleiter en opleuker van de Tweede Kamer en vooral ook iemand die de zaken met nieuwe ogen bekijkt en ons zo tot nadenken aanzet. Julian Assange, Chuck Berry en te veel om op te noemen. Wat mij vooral boeide was de pagina met het zelfverkozen einde van mevrouw L. 74 jaar. Het voltrok zich in 2015 in het wooncentrum van Sint Jacop in Amsterdam.

Argus raakt bij bijna alles wat ik lees mijn belevingswereld, Sint Jacop ken ik goed en de dame in kwestie had psychische problemen en ik heb zelf lang gewerkt in de psychiatrie en verslavingszorg.

In Argus heb ik dus een “”krant”” gevonden die mijn leesbehoefte stilt en ik heb dadelijk bij begin blad een jaarabonnement gekozen want zelfs mijn Bommelliefde wordt bevredigd……….

Zilvertje

Omdat sommige mensen interesse hebben, hierbij de link naar je nieuwe krant. 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Argus.

  1. logbankje zegt:

    Dat is echt een krant die bij jou past. Hans

  2. Rob Alberts zegt:

    Heb je ook de adresgegevens voor nieuwe abonnees?

    Vragende groet,

Geef een reactie

