Hoe is het met jouw moestuintje?

20170404_100723

20170404_100709

Met die van mij gaat het heel goed! Ze staan gezellig op het randje van de tafel bij het raam. Ze mogen niet in de volle zon, dus de Luxaflex staat op een kiertje.

Op het rode schoteltje staat de tuinkers en eergisteren lieten ze al hun kopje zien. Op het stippeltjes schoteltje staat de komkommer, maar die ligt nog lekker te slapen onder zijn dekentje van modder.

Op het kerstschoteltje staat de paksoi, ook deze heeft er zin in en is sinds gister onze gast.

Nu ben ik druk bakjes aan het sparen en als deze plantjes eenmaal verpot zijn, dan begin ik aan de volgende drie schoteltjes. Omdat ik vaste klant ben van AH kom ik altijd om in de moestuintjes en nu ik toch geen kant op kan, bestaat mijn leven uit, boekje lezen, moestuintje bijhouden en rust. Morgen komt de man van AH weer de boodschappen brengen en dan heeft hij weer veel nieuwe moestuintjes mee.

Het is natuurlijk heel wat anders dan mijn normaal hectische leven, maar men moet leven als een kameleon, aanpassen en als het niet kan, zoals het moet, dan moet het maar zo als het kan.

Zilvertje. Foto: klein geluk.

 

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Hoe is het met jouw moestuintje?

  1. Dirk zegt:

    Leuk hoor wanneer kan de oogst binnengehaald worden. 🙂

  2. logbankje zegt:

    Het is een leuke afleiding en de beloning is als het groen boven komt.
    Wens je een goed herstel en geniet maar van je rust. Hans

  3. beaunino zegt:

    Hier schieten ze ook omhoog hoor, hartstikke leuk weer.

  4. Hillechien zegt:

    Hier is het al bijna verpotten geblazen maar nog steeds zijn de nachten veel te koud hier om ze te plaatsen in serre of volle grond

Geef een reactie

