#1 april

Benen-ontharen

 

Op 1 april, zo sprak de man

Denk ik dat ik vrij ga nemen

Zeg ik ajuus tegen me vrouw

En neem gewoon te benen

En als het me dan niet bevalt

Dan zeg ik rap:

Lieverd het was een grap

 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op #1 april

  1. Peter zegt:

    Toen bleek het zaterdag te zijn,
    en stapten ze samen op de trein.
    Vrij reizen met het Boekenweekgeschenk
    scheelt ook weer een volle tank!

  2. logbankje zegt:

    Hij is leuk, een mooi excuus als je tot inkeer komt. Hans

    ot, ja was een mooie tijd met Tante Nivea, goed herinneringen aan. 🙂

  3. Dirk zegt:

    Hij is goed maar je zou toch maar zo man zijn.

Geef een reactie

