Recept voor een bril.

baby-konijn-met-wortel-juiste-maat

 

Wat is het toch, zei het konijn

Dat mijn tanden

Niet meer glanzen

De wortels minder oranje lijken

En ik ondanks alles

Nog ver kan kijken

 

Ik weet het niet, zei de jager

Zie je echt wel goed?

Ik had het er net over met mijn zwager

Maar maak je niet druk

Harige man

Nog even dan zit je in mijn pan

 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Recept voor een bril.

  1. Dirk zegt:

    Ben benieuwd.

  2. Rob Alberts zegt:

    Ooit at ik het konijn wat wij zelf verzorgd hebben.
    Nu eet ik gelukkig geen dier meer.

    Met mijn oren en met mijn neus zit mijn bril goed voor dichterbij en iets verder weg.

    Diervriendelijke groet,

  3. logbankje zegt:

    Hé mijn reactie staat er niet bij, nou ja.
    Tijd voor een bril. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Geef een reactie

