Gregor Knekel deel  17 De man die werkt met de dood en zichzelf bot vindt.

e94300a63c668c9fb325b3da2249b692

 

Janny had ik leren kennen bij de drogist. Met uitpuilende ogen had ik gezien wat een mens bij leven allemaal nodig heeft om lekker te ruiken, zijn onbedwingbare haargroei in toom te houden, kalknagels in te dammen, wimpers lager te laten lijken en wratten en luis te vernietigen. Het verschil met mijn branche is groot, al doffen wij de lijken ook op en maken we een hoop poespas om het allemaal mooier en plechtiger te laten lijken, dus raakvlakken zag ik ook wel. ( gebakken lucht )

Ze had me geholpen iets uit te zoeken voor mijn tuinman die ik vreselijk miste, maar in het ziekenhuis lag. Ontredderd had ik gestaard naar al die middeltjes en flesjes serum en van verre had ze mijn stille noodsignaal gehoord. Ze hielp me verbluffend goed en stelde een mooi geschenkenpakket samen, maar mijn beurs was wel een stuk lichter.

Maar spijt had ik niet, want ik kreeg er een bon bij. Een avondje wijnproeven bij De lachende bierpul en Janny bood zichzelf spontaan aan en zo geschiedde. De avond begon ongemakkelijk, in mijn kruis had ik een raar gevoel, bij mijn toiletbezoek begreep ik het ongemak, ik had mijn onderbroek verkeerd om aan en kon zo niet bij mijn plasser. Bij de heren, was alleen maar een pisbak en om me nu hier nog meer bloot te geven zag ik niet zitten, het is altijd al zo een maten- en vleeskeuring op de heren en ik besloot naar de damestoiletten te gaan, maar helaas waren die allemaal bezet. Op hoop van zegen dat er niemand binnen zou komen nestelende ik me in een hoekje uit het zicht bij een wasbak en ontdeed me daar van mijn pantalon en onderbroek en  op het moment dat ik weer een been in de goed omgedraaide onderbroek wilde stoppen en dus in een zeer ongemakkelijke houding stond, hoorde ik op een damestoilet doortrekken, god dacht ik, laat de dame in kwestie nog even in haar tas grutten, een luchtje opdoen of de remsporen goed wegpoetsen, want dan heb ik tijd om weer in de broeken te zitten, maar nee, helaas, de deur ging al open en daar stond ik instappend en bijna omvallend en met de onderkant wit en bloot recht tegenover vuurpeloton Janny.

 

Delen 1 t/m 16 leest u hier!

 

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op Gregor Knekel deel  17 De man die werkt met de dood en zichzelf bot vindt.

  1. logbankje zegt:

    Dat is inderdaad een levensgroot verschil om een levende of een dode op te maken.
    Had toch maar in het mannentoilet gebleven, arme Janny. Hans

    • Zilvertje zegt:

      Ja, dat lijkt mij ook een groot verschil!

      Volgens mij lust Janny er wel pap van, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet, ik moet het volgende deel afwachten. Hartelijke groet!

  2. Dirk zegt:

    Het is niet alleen maar een paar streepjes zetten, goed dat je weer terug ben!

  3. Rob Alberts zegt:

    Fijn dat je het schrijven weer hebt opgepakt.

    Vrolijke groet,

  4. Rob Alberts zegt:

    Jou wens ik veel gezondheid voor 2017.

    Vriendelijke groet,

  5. Hillechien zegt:

    Hihihi, leuk weer wat van J te lezen, en die foto is schitterend die urinoir wil ik ook als Deco

  6. burroholanda zegt:

    Hard gelachen! Doet me denken aan een scene van mister Bean.
    http://www.ezelgedachten.blogspot.nl

  7. kitty vromen (schoenmakers) zegt:

    Oeps! dat belooft geen echt goede avond te worden op die manier, haha. waar ben je? XX

  8. logbankje zegt:

    Het s stil bij je, hopelijk niets ernstigs aan de hand. 😦 Hans

    • Zilvertje zegt:

      Lief dat je aan me denkt, ik heb het gewoon heel druk, elke dag naar de baas en het huishouden en een dagje ouder worden, ik maak lange dagen, ik kom alleen in vakanties aan mijn blog toe en in mijn krokusvakantie had ik zware griep, werk wel weer, maar nog aan het herstellen, ik had er een longontsteking bij. Als ik weer tijd heb, kom ik bij jou, mis het wel, maar moet mijn tijd goed verdelen om te overleven. Hartelijke groet!

Geef een reactie

