Het verlangen naar de zee (Kruisbergstrand )

img_0668img_0642

Het verlangen naar de zee.

Hoe gelukkig kan een mens zijn? Na alle vervelende voorspellingen had ik weinig hoop op een gezellige kerst. Maar ik had besloten door te zetten en niet om te zien in wrok. Ik zou gewoon dankbaar alles aanvaarden wat nog kwam.

Met nog altijd die lieve Jaxcy in gedachten en het missen van haar lieve blogs en reacties nam ik me voor ook zo dapper te zijn, alleen ik zou niet kiezen voor behandeling. Maar ik ben de dans ontsprongen en had iets waar ze me redelijk goed aan konden helpen.

Dus nu kan ik me weer verheugen op naar de zee te gaan, ik had niet durven hopen dat dit er allemaal nog in zat.

Mijn kerst kan niet meer stuk. En wat ik niet had durven hopen, het is de afgelopen week, elke dag nog beter gegaan. Maandag weer werken en dan eens kijken hoe lang ik dan over de weg van de metro naar school doe, dat is een mooie graadmeter. Eigenlijk was ik te snel met weer gaan werken, maar goed, geeft wel aan hoe het met de motivatie zit ( zit snor ) Elke nacht slaap ik beter en ik kan me steeds beter omdraaien. Nee, aan geluk is hier geen behoefte, mijn emmer loopt over van geluk en ik zou willen springen van dankbaarheid, alleen dat is nu nog niet verstandig.

Maar alles gaat nog niet zo snel als voorheen, zo is mijn belofte overal weer te lezen er niet helemaal van gekomen, maar mijn huis is natuurlijk ook een puinhoop, maar goed, elke dag een stapje harder en meer. Allemaal een hartelijke groet en dank!

Trudy. Mijn foto’s van het mooiste strand dat ik ken, het Kruisbergstrand.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op Het verlangen naar de zee (Kruisbergstrand )

  1. Dirk zegt:

    Heel fijn voor je.
    Ben blij voor je.

  2. Blewbird zegt:

    Ach meid, wat fijn voor je! Ja, ’t is daar prachtig.

  3. logbankje zegt:

    Het klink al weer positiever, en gewoon stapje voor stapje.
    Geen wilde sprongen maken, luister naar je lichaam dan komt de kerst ook wel goed.
    Ja het Kruisbergstrand, dat is al weer heel lang terug. Hans

  4. Rob Alberts zegt:

    Goed om te lezen dat je het geluk weer hebt gevonden.
    Tijd om te bloggen en lezen heeft geen haast.

    Geniet vooral van de mooie dingen om je heen!

    Vrolijke zondaggroet,

  5. beaunino zegt:

    Zorg goed voor jezelf, de blogs wachten wel, of niet, ook goed. Petje af hoor vrouw!

  6. Zilvertje zegt:

    Nee, ik geef nu les, dat kan ik bijna zittend af!

  7. kitty vromen (schoenmakers) zegt:

    ik moest even weer es komen kieken 🙂 Dat is inderdaad een prachtig strand! en ook geweldig licht voor foto’s. Ik woon helaas zo ver weg van zee. Zie dat maar weinig(augustus 2015 de laatste keer volgens mij) Groet!

  8. Zilvertje zegt:

    Lieve Kitty, ik kom er nu ook veel minder, maar hopelijk kan ik over een poosje weer langere fietstochten maken. We hebben kerst gevierd aan zee, Het was zalig. Ik kan het niet missen, het geeft me rust en geluk. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Het licht is er zeker erg mooi.

Geef een reactie

