Dankbaar!

20161203_174347

Vandaag voor het eerst weer  wat aan mijn huishouden gedaan. Na een operatie en na lang ziek zijn, is het terugkomen gebaseerd op eerst jezelf kunnen helpen na volledig te zijn verpleegd. Dat jezelf helpen gaat natuurlijk met vallen en opstaan, wat voorheen zo simpel leek, is in het begin na operatie een enorme berg.

Maar elke dag ging het beter. De kinderen hebben thuis goed voor me gezorgd. Er werd gekookt en voor ze naar werk/school gingen kreeg ik ontbijt.

En nu gaat het zo goed, dat ik al weer een beetje aan mijn huishouden heb gedaan. En na het weekend ga ik weer aan het werk.

Kan alleen maar zeggen dat ik enorm dankbaar ben. Ook dank voor alle steun, alle lieve plaatjes, kaartje, berichtjes en gelukswensen, was echt heel lief en gaf kracht.

Liefs,

Trudy.( zodra ik meer energie heb, ga ik weer bloggen )

Foto: Heel veel rommel en stof weggetoverd met de huishoudelijke toverstaf.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 reacties op Dankbaar!

  1. Rob Alberts zegt:

    Beterschap!

    Succes met het weer gaan werken.

    Bemoedigende groet,

  2. Dirk zegt:

    Fijn om je weer te lezen en dat het al weer war beter met je gaat.

  3. Myriam zegt:

    Wist niet dat je zó ziek geweest bent, en ook geopereerd werd. Ik wens je ontzettend veel beterschap!!!

  4. ldb zegt:

    Het zit je vaak niet mee Trud. Wat je is overkomen heb ik gemist, maar ik hoop dat je snel helemaal herstelt en kunt genieten van de feestdagen.
    Hartelijke groet,
    Lidy

  5. logbankje zegt:

    Wat fijn om te lezen dat je deze moeilijke periode hebt overwonnen.
    Gelukkig hebben je kinderen ook naar je omgezien, geweldig.
    Veel succes als je weer gaat beginnen, rustig aan doen. Hans

  6. Hillechien zegt:

    Fijn weer wat van je te lezen Trudy, succes met werken morgen maar wel nog op het gemakske hè

  7. Rob zegt:

    heel erg fijn dat het weer beter met je gaat Zilvertje xx

  8. kitty vromen (schoenmakers) zegt:

    Goed om dit te horen! ik kwam weer eens kijken in de ‘oude’ omgeving.;) XX

Geef een reactie

