Supermaan.

256x256_fit_one_bestfit

960x640_bestfit

20161113_213802

Lieve mensen ik neem voor een tijdje afscheid met de supermaan in mijn tuin boven Krommenie op 13 november 21. 39 uur.

Als ik weer terug ben, dan ben ik jarig geweest en hoop ik dat ik weer goed herstel. Dank voor al die jaren mij lezen.

Hopelijk zien we elkaar weer snel.

Deze week is de operatie.

 

Liefs,

 

Trudy. ( de maan is nu zo mooi, genomen met mijn mobiel, maar als je nu een goed toestel hebt, moet je zeker een foto nemen )

 

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 reacties op Supermaan.

  1. Peter zegt:

    Sterkte! Enne… mooie foto’s!

  2. Hillechien zegt:

    Sterkte meissie. Hier geen maan 😒

  3. Rob Alberts zegt:

    Sterkte!

    Beterende groet,

  4. Dirk zegt:

    Veel sterkte en hou de moet er in.

  5. Stekte en veel geluk, want ook dat heb je nodig.

  6. Het allerbeste wens ik jou

  7. logbankje zegt:

    Zo wordt er toch van grote hoogte naar je gekeken.
    Wens je heel veel sterkte voor de komende week en heel veel sterkte. Hans

  8. Blewbird zegt:

    Hé, dag, tot gauw!

  9. goodknight zegt:

    …HG…

  10. Sterkte Zilver en ga voor goud. Liefs Paco

  11. Rob Alberts zegt:

    Is je operatie succesvol verlopen?

    Ben je goed aan het herstellen?

    Bezorgde groet,

    • Zilvertje zegt:

      Hallo Rob, ja, is goed gegaan, mocht de volgende dag naar huis. Nu rustig aan opbouwen, lopen en dingen doen gaat al beter, maar kost veel tijd. Maar ik ben honderd procent tevreden. Dank voor je bezorgdheid.

      Op dit moment heb ik al genoeg aan mezelf te verzorgen en de oefeningen, voor meer heb ik nog geen tijd. Fijn weekend!

  12. Rob Alberts zegt:

    Sterke met het herstellen!

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

