Hoogte kaart Nederland, hoe hoog/laag woon jij?

Klik hier voor een grote hoogte kaart.

cropped-img_0649.jpg

https://ahn.arcgisonline.nl/ahnviewer/“>https://ahn.arcgisonline.nl/ahnviewer/

Het grootste gedeelte van Nederland ligt onder NAP (het gemiddelde zeeniveau) . Benieuwd op welke hoogte je nu zit?

Lees ook dit!

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 reacties op Hoogte kaart Nederland, hoe hoog/laag woon jij?

  1. Woon hoog genoeg, kijk ook mooi neer op de maas.

  2. maak je geen zorgen, men is hier heel goed in dijken bouwen.

  3. Zaaikort zegt:

    Oef! Zou de zeespiegel ooit nog eens gaan zakken?

    Hm, de legenda van die kaart doet het niet bij mij. Hier is een andere kaart met kleurtjes:
    http://www.geo-informatie.nl/geodesk/hgt-300dpi.pdf

  4. Zaaikort zegt:

    Ah, je had hem al!

  5. logbankje zegt:

    Als het fout gaat, woon ik aan zee. Hans

  6. Blewbird zegt:

    Vier hoog, zonder lift.

  7. Dirk zegt:

    Hier zit ik ook vrij laag.
    In de Alexanderpolder ligt het laagste deel van het land al zijn de meningen daar wel over verdeeld.

  8. Hillechien zegt:

    Ik woon op 450m dus mocht jullie onderlopen dan weet je waar je de koffie moet komen drinken 😊

  9. burroholanda zegt:

    Wij wonen 7 hoog. Als die lift het niet meer doet, dan moet ik echt aan mijn conditie gaan werken.😉

  10. Zilvertje zegt:

    Oh, jeetje, maar volgens mij ben je wel veilig zo hoog. Ik spoel hier zo weg, maar als ik op de kaart kijk, kan ik het beste naar de kust gaan.

Geef een reactie

