Wintertijd.

img_0639

Soms ben ik even de uren kwijt

Is dit verstandsverlies

Of wintertijd?

 

Zilvertje. Foto genomen aan het Kruisbergstrand op een novemberdag.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op Wintertijd.

  1. burroholanda zegt:

    Geen verstandsverlies. Daar ben je nog veel te jong voor! Het is juist een van de zegeningen, die mensen typeert. Als het heel druk is en je hoofd loop over, dan ….😉

  2. logbankje zegt:

    Verstandsverlies is voor altijd, wintertijd gaat weer voorbij. Hans

  3. safealove zegt:

    Mooie foto! En even de uren kwijt zijn moet kunnen toch?! Even de klok vergeten kan soms heerlijk zijn..

  4. Dirk zegt:

    Vannacht krijgen we er een uurtje bij al wordt hij na een tijdje ons weer afgenomen.
    alles is maar tijdelijk.

  5. Blewbird zegt:

    Zomertijd is bedrog. En wintertijd dus ook. We krijgen helemaal niks.

    Maar we hebben plezier, toch?

  6. Zaaikort zegt:

    Mooie foto! Doet me denken aan andere van alweer twee jaar geleden die ik nog ergens bewaard heb. Even opgezocht, het is nummer 0646, in groot formaat. Hee, en je achtergrond is vast ook van dezelfde tijd!

    • Zilvertje zegt:

      Dankjewel, is bij het Kruisbergstrand, tussen Heemskerk en Castricum, daar ben ik zo graag, alleen kan nu niet, maar als ik straks weer goed kan lopen en fietsen, zal ik er weer vaak heen gaan.Ik heb deze denk ik met mijn Leica genomen, die maakte de kleuren nog mooier, alleen mijn Leica is gestolen. Dus nu maak ik foto’s met mijn mobiel.

Geef een reactie

