Feest!

20161022_155532

img-20161022-wa0034

img-20161022-wa0014

Mijn broers hadden het feestje verzorgd, er was echt van alles, met zelfs een accordeonist.

90 jaar, wat een leeftijd. Het was warm en knus en het werd gevierd met de mensen met wie mijn moeder nu woont.

Op de 2 de foto: drie generaties, mijn Annemieke en mijn moeder en Zilvertje.

Op de onderste zing ik een liedje voor mijn moeder.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 reacties op Feest!

  1. Zilvertje zegt:

    Dankjewel! Het was echt zo gezellig!

  2. Rob zegt:

    Gefeliciteerd en wat een leuke foto,s …..

  3. Dirk zegt:

    Leuk de familie bij elkaar wat een leuke foto.

  4. logbankje zegt:

    Wat fijn om samen de geboortedag van je moeder te mogen vieren.
    Drie generaties, je zo gaat het leven door. Hans

  5. safealove zegt:

    Mooi! Van harte gefeliciteerd met je moeder!

  6. Hillechien zegt:

    Ziet er echt gezellig uit, gefeliciteerd met je mama

Geef een reactie

