Het waterbuffeltje.

23januariblanci3yt

Het lijkt nu al zo lang geleden, maar veel weet ik nog zo goed. Met twee kinderen in de luiers, besloot ik alleen voor ze te zorgen, omdat de situatie thuis niet goed ging. Met de kinderwagen, waar ze alle twee in konden, ben ik verhuisd naar een flatje. Blancie had ik nog aan de borstvoeding, was net bevallen.

Jaren van hard werken, veel zorgen, maar ook intens genieten. Bijna alle kinderboeken heb ik ze voorgelezen voor ze gingen slapen en als er echt niks meer voorhanden was, dan maakte ik een eigen verhaaltje, gek en soms lang, soms kort. Om dit verhaaltje moest die kleine Blancie altijd vreselijk lachen, vaak met de hik er op volgend. Zelfs Blancie is nu volwassen, waar blijft de tijd. Wat een heerlijk kind.

Klik hier, om het waterbuffeltje te horen!

 

Zilvertje. ( op de foto is ze 2 jaar )

Gregor Knekel is nu even gestopt, ik kan het nu even niet verder schrijven, nu dat die lieve Jaixy en niet meer is. Ze wordt zaterdag op haar geboortedag begraven.

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Het waterbuffeltje.

  1. Dirk zegt:

    Ze is nu een mooie dame Trudy.🙂

  2. Rob Alberts zegt:

    Het waterbuffeltje blijft leuk.

    Vriendelijke groet,

  3. logbankje zegt:

    En nu zijn het al twee grote volwassen mensen geworden, met bagage van mama om de wereld in te gaan. Hans

  4. beaunino zegt:

    Op haar verjaardag. Dat wist ik niet. Je hebt ook je deel wel gehad…

  5. Zilvertje zegt:

    Ja, ze was gelijk met mijn moeder jarig. Terug gegeven op je geboortedag, was gister op het feest bij mijn moeder, maar mijn gedachten waren vaak bij Jaixy, het is zo onwerkelijk.

    Ja, ik kan een boek schrijven over wat ik heb meegemaakt, maar gelukkig hebben we het gered, de kinderen zijn nu allemaal groot, ik heb er vier.

Geef een reactie

