Jaixy is overleden…..

bottom_profile

Lieve Jaixy,

Intens verdrietig las ik op je weblog, dat je bent overleden. Zo dapper, zo is er nooit nog iemand geweest, nooit klagen, ons opbeuren, ons een inkijkje geven in je leven.

Je kaal worden, je mooie mutsen. De borstreconstructie waar je zo blij mee was, het opbouwen van je conditie. Je was zelf verpleegkundige, je wist door welke hel je moest en nooit kwam er een  een boos woord uit je pen.

Ik kwam regelmatig even op je weblog om te zien of er al wat nieuws van je was. Ik zat in de avond in gedachten vaak aan je bed in het ziekenhuis, omdat dit de moeilijke uurtjes zijn. Je was als een ware vriendin, door je mooie verhalen was je zo dichtbij gekomen. Hier heeft elke avond een kaarsje voor je gebrand na dat ik las van die hoofdpijnen en nu gaat hij weer aan. Ik ben intens verdrietig, dat ik je nooit meer zal lezen, ik ben intens verdrietig om wat jou is overkomen en ik hoop dat je familie en de mensen om je heen de kracht vinden om zo iets groots te dragen.

Ik ben dankbaar dat je me las en dat ik jou mocht lezen.

Lieverd, je hebt mijn leven mooier gemaakt met je moed en blijdschap, met je lust voor het leven en de liefde voor de mensheid.

Rust zacht. xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Haar mooie en eerlijke weblog.

http://jaixy.nl/archief/persoonlijk/346-rest-in-peace-jaike#disqus_thread

Trudy.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

22 reacties op Jaixy is overleden…..

    • Zilvertje zegt:

      Dankjewel, Rob, je stond bij de spam, heb je er snel uitgevist, ik was me door Suske bewust dat ik het wel in de gaten moest houden.

      Ik kan het eigenlijk nog niet geloven, zo raar, en je gaat van iemand houden, ik was zo gek met haar, ik ken niemand die zo lief is.

  1. beaunino zegt:

    Wat een mooie ode voor Jaixy💜

  2. Suskeblogt zegt:

    Het was inderdaad erg stil op haar blog en ik wist wat ze aan het doormaken was maar toch is dit even schrikken. Het is inderdaad heel erg mooi wat je hier over haar schrijft.

  3. Wat bijzonder om zo’n mooie ode te lezen over/voor mijn vriendin. We zullen haar vreselijk missen😦. Zo’n mooi mens dat ze was! xxx

  4. Dirk zegt:

    Mooi Trudy.

  5. logbankje zegt:

    Ik las het bij andere bloggers, je voelt het verdriet ook al ken je haar niet. Hans

Geef een reactie

