Dementie.

img-20160819-wa0003

Dementie

Je moet toch echt mijn moeder zijn

nergens herken ik je gezicht

ook jij kent me nergens van

al straal je als het zonnelicht

 

Zilvertje. ( zaterdag wordt ze 90 jaar )

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op Dementie.

  1. Suskeblogt zegt:

    Ze zijn er en ze zijn er niet, mensen die dementeren. Vreselijke ziekte.
    Geniet met haar zoveel het mogelijk is en alvast een van harte proficiat met haar verjaardag.

  2. Dirk zegt:

    Weer zo mooi alvast gefeliciteerd wat een leeftijd.

  3. Rob Alberts zegt:

    Vroege felicitaties, ik wens jullie een fijne verjaardag.

    Vriendelijke groet,

  4. logbankje zegt:

    Zo herkenbaar van mijn eigen moeder. Hans

  5. logbankje zegt:

    Beide van harte gefeliciteerd met uw verjaardag, een leeftijd van de sterke.
    Maak er een heel mooie dag van. Hans

  6. Zilvertje zegt:

    Dankjewel, ik ga er heen!

Geef een reactie

