Gregor Knekel deel 5 Tina het meisje met de kleine billen.

images-3kort-gouden-broekje-voor-dames

 

De laatste dagen zit ik veel thuis te werken en ik mijmer dan over Tina. Mijn werk heb ik overgedragen aan de heer van Epithalamus, ik noem hem: De Neus. Hij is mijn rechterhand, zeer betrouwbaar in het dooiewerk. Hij is  regelmatig op de dependance en ook in het hoofdgebouw.

Hij weet niet dat ik bijna ziekelijk het huis van Tina bestudeer. Hij denkt dat ik een grote order probeer binnen te halen, lijken ophalen bij een grote vakantieboot voor oude van dagen.

Met mijn grote gruttokijker trek ik bijna de beelden uit het huis naast me en eenmaal ben ik al op het dak geweest, omdat ik hoopte een glimp van haar op te vangen vanuit de badkamer, maar die slimme nieuwe buurman heeft het raam afgetimmerd, alsof hij bij voorbaat al wist dat er geen dode pier naast hem woonde.

In de morgen doe ik alles op mijn dooie akkertje en sluip en loer en noteer. Zo kan ik een uitgelokte ontmoeting regelen met mijn engel, zo zal alles goed komen. Ze zal het zeker goed doen in mijn bedrijf, ze zal er het broodnodige leven in weten te brengen.

Aan de waslijn hingen vanmorgen ineens gouden vlaggen en ik dacht dat ze vast een feestje aan het voorbereiden waren, maar met mijn grote gruttokijker er bij, zag ik al snel dat het geen vlaggen waren, maar driekanten doekjes, onderbroekjes, ehhhhhhhhh slipjes en hemdjes, ohhhhhhhhhhhhhh, wat een lust voor het oog, ze waren zo klein, dat ik me bijna niet kon voorstellen dat twee billen daar de hele dag in konden verblijven. En de hemdjes waren zo fijn van stof, een engel waardig.

Ik kan u niet genoeg vertellen welk een vreugde mij overviel en hoe krap mijn eigen onderbroek plotseling werd, maar dat moet u natuurlijk voor u houden, want mijn reputatie staat behoorlijk op het spel.

Trudy. Wordt vervolgd.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

 

 

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 reacties op Gregor Knekel deel 5 Tina het meisje met de kleine billen.

  1. Rob Alberts zegt:

    Krijg dit verhaal een gouden slot?

    Nieuwsgierige groet,

    • Zilvertje zegt:

      Nou zou best wel eens kunnen, maar ik ben bang dat Tina te jong is voor Knekel en mogelijk ook een geestelijke achterstand heeft met een hartje dat wel goed is, maar medisch niet, had ik me al voorgenomen. :^) Fijne avond.

  2. logbankje zegt:

    Meneer Epithalamus is wel een slimmerik.
    Een dooie pier wil je niet glurend naast je hebben wonen.
    Ja, ze zijn er als ze iets zien wapperen, worden ze opgewonden. Hans

    ot, veel sterkte de komende tijd, hoop voor je dat het afdoende is.
    Je loopt er al een flinke tijd mee.

  3. Pingback: Gregor Knekel deel 6 De neus en de urnen. | Het straatje van Zilvertje.

  4. Pingback: Gregor Knekel deel 7  Het dooie feest. | Het straatje van Zilvertje.

  5. Pingback: Gregor Knekel deel 8 Aron Aarde de tuinman. | Het straatje van Zilvertje.

  6. Pingback: Gregor Knekel deel 9 De dood op het nachtkastje. | Het straatje van Zilvertje.

  7. Pingback: Gregor Knekel deel 10 Het personeelsfeestje. | Het straatje van Zilvertje.

  8. Pingback: Gregor Knekel deel 11 De voorhuid van De Neus. | Het straatje van Zilvertje.

  9. Pingback: Gregor Knekel deel 12 De neef uit Canada. | Het straatje van Zilvertje.

  10. Pingback: Gregor Knekel deel 13 De gebittenbakje. | Het straatje van Zilvertje.

  11. Pingback: Gregor Knekel deel 14 De Hoofdluis! | Het straatje van Zilvertje.

  12. Pingback: Gregor Knekel deel 16 Janny. | Het straatje van Zilvertje.

Geef een reactie

