Rommelen.

20160502_125213

Vanmorgen was het zalig weer, de zon zat achter een sluier van wolken, maar dat gaf niet, het was 20 graden in de tuin. Tijdens het koffiedrinken zag ik een gevecht van vijf grote zwarte vogels, snel wilde ik ze op de foto zetten, maar steeds was ik te laat, ze maakten vreselijke herrie, het ging er hardhandig aan toe.

De kinderen maken een rondreis, ze waren al in Barcelona en nu zitten ze in Rome, ze sturen me mooie foto’s. Het is een prachtige reis en ze genieten er van.

Mooie gelegenheid voor mij om grote schoonmaak te houden en dekbedden in de was te doen en meer van dat soort zaken. Binnen schilderen heeft nu geen zin, want ik moet spoedig mijn fundering laten herstellen en dan moet het hele huis leeg. Dat geeft me nog heel wat zorgen, want de kosten zijn enorm en dat voor een klein huisje en dat op mijn leeftijd, maar ik ga het toch doen, ik ben dol op mijn huis en ga er voor.

Mijn grote bank die bestaat uit drie delen heb ik uit elkaar gehaald want ik krijg spoedig mijn nieuwe salontafel en ik denk dat hij beter past als mijn bank kleiner is. En zo rommel ik wat aan en zijn alle wassen buiten droog geworden aan de waslijn, dat ruikt zo lekker, ja, hoe gelukkig kan een mens zijn?

20160502_195730_resized

20160502_195718_resized

Trudy.

 

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Rommelen.

  1. logbankje zegt:

    Zullen wel kraaien zijn geweest.
    mooie rondreis maken de kinderen, heerlijk zo het voorjaar. Hans

  2. Jaixy zegt:

    Wat leuk dat je kinderen samen een rondreis maken.
    Geniet van het mooie weer! En van het opruimen/plaatsmaken

Geef een reactie

