WAT EEN SCHITTERENDE DAG!

20160501_164232

20160501_16514020160501_165156

Wat een heerlijk weer! Vandaag had ik me zelf beloofd, de boel de boel te laten en te genieten van het buiten zijn. Ik kan nog niet ver weg, nou ja, ik reis wel naar mijn werk, maar als het niet nodig is, spaar ik mijn energie. Ja, ik moet schilderen en gras wieden en ramen lappen en opruimen en straatje vegen, maar ik heb schandalig genoten, ben met vier boeken, een breiwerk en kleine klusjes en de kat naar buiten gegaan, echt de hele dag, ik heb twee boeken uitgelezen en ben al een beetje bruin en nu ben ik aan het bakken, nou hoe gelukkig kan een mens zijn, ook thuis heb ik het fijn.

 

Trudy Den Herder.

 

 

 

 

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op WAT EEN SCHITTERENDE DAG!

  1. logbankje zegt:

    Heel verstandig Trudy, gewoon een dag genieten, vandaag kan het.
    Wie weet wat er morgen is. Hans

  2. Jaixy zegt:

    Heerlijk!! Zeker van genieten. De rest komt wel!!

  3. Rob Alberts zegt:

    Ik wens jou de komende vakantieweek nog meer van dit soort dagen.
    Zonnige groet,

  4. Villasappho zegt:

    En anderen werken gewoon. Maar het is je gegund.

  5. Zilvertje zegt:

    Denk dat ik op deze leeftijd na een leven lang werken nog een van de weinige ben die volledig werkt, maar nu heb ik vakantie. Veel van mijn leeftijdsgenoten hebben al jaren een werkeloos leven.

Geef een reactie

