Lekker weer!

cropped-cropped-img-20150716-wa0008.jpeg

 

De bomen hebben groene truitjes aan

En de hond van oom Daan

Sproeit vrolijk de gesapstroomde stammen nat

Op het gras ligt half Nederland plat

 

 

Trudy ( was een tijdje buiten werking, maar ik heb me gevochten uit het ziekzijn en ben er weer )

Foto van Zilvertje op weg naar Annemieke

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Lekker weer!

  1. Dirk zegt:

    Gelukkig maar dat doet mij goed.
    Nu is voor jou letterlijk en figuurlijk de lente begonnen.

  2. Zilvertje zegt:

    Ja, ik kan weer lopen, dat was echt helemaal weg. Ik ben weer aan het werk, dat is wel even zwaarder, maar zo gelukkig dat ik weer mee kan doen. En hoe is het met jou?

  3. Rob Alberts zegt:

    Ik wens jou veel zonnige dagen ……….

    Vrolijke groet,

  4. Dirk zegt:

    Ben blij voor je.
    Met mij gaat het ook weer goed. Ben haast weer helemaal hersteld van de beroerte zit op 90% maar het wordt nooit meer 100% het enige wat ik niet meer kan is heel ver lopen dus maar veel op de fiets zitten daar heb ik totaal geen last van. Moet het maar nemen zoals het is.
    Nog een fijn weekend en de groeten aan allemaal.

  5. Zilvertje zegt:

    Ja, ouderdom maakt ons zwakker, je bent verder als ik, ik haal de 90 nog niet, maar goed, ik moet het er ook mee doen en doe het graag. Fijne dag!

  6. Jaixy zegt:

    Fijn dat je weer terug bent. Miste je al.
    Heerlijk he mooi weer??
    Ik geniet er ook van

    • Zilvertje zegt:

      Ja, het weer is zalig. Lief dat je me miste, ik had genoeg ideeën, maar was gewoon goed ziek en had al moeite genoeg mijn normale dingen te doen, ik zal denk ik niet meer op het oude niveau komen, maar ik kan wel weer werken en dat is al een heel ding. xxxx

      • Jaixy zegt:

        Maar fijn dat je je beter voelt!! En gezin en weer werken gaan voor het plaatsen van een blogje.
        Ik dacht alleen dat je misschien op vakantie was. Hihi want dat deel ik zelf ook altijd pas achteraf op een blog en social media.

      • Zilvertje zegt:

        Vakantie…… ja, dat zou ik ook wel willen, maar dat lukt me nog niet, ik haal net mijn werk. :^0

      • Jaixy zegt:

        Rustig aan hoor. Denk om jezelf 😘😘

  7. logbankje zegt:

    Niet alleen de lente is terug gekeerd, maar ook Trudy.
    Heerlijk om buiten te gaan genieten, morgen een zonnige zondag. Hans

Geef een reactie

