Kerstgroet.

20151223_213557

Lieve mensen ik dompel me onder in het kerstgevoel en wens jullie hetzelfde.

Trudy/Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Kerstgroet.

  1. terrebel zegt:

    Fijne dagen, Trudy!

  2. logbankje zegt:

    Prettige Kerstdagen Trudy, niet te diep dompelen hoor. Hans

  3. Rob zegt:

    hele fijne Kerstdagen en vast een goed 2016 !!

  4. Zilvertje zegt:

    Ben je Rob van de hoed? Zo ja, ik wens jullie gezellige dagen en hoop dat het naar omstandigheden goed gaat,

    • Rob zegt:

      Dank je , Gaat niet lekker , me Pa 20 nov overleden , en afgelopen zaterdag Jacq een Herseninfarct gehad , maar gister weer gelukkig thuisgekomen , alleen is het zwaar de zorg linkerkant doet niet veel meer , maar we maken de maar weer wat van met de Kerst .

  5. Zilvertje zegt:

    Ach, wat een verdriet allemaal, gecondoleerd met je vader. En wat verdrietig van je vrouw. Geef haar een dikke kus van mij en ik hoop dat jullie elkaar toch wat warmte kunnen geven.

  6. Jaixy zegt:

    Heerlijk!! Ga onwijs genieten!!!

  7. Rob Alberts zegt:

    Ik wens jou en je suikerhartjes veel geluk, gezondheid en liefde voor 2016.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

