Hartelijk gefeliciteerd DJ Nico.

20150723_014846

Vaak schieten woorden

Met de snelheid van een trein

Van hart naar brein

Daarna worden ze nog even gewogen

En opgeslagen voor het leven

Heb ik wel genoeg gezegd

Dat ik jou bewonder

Dat ik van je houd

Je bent mijn grote kleine

Met een hart van goud.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

7 reacties op Hartelijk gefeliciteerd DJ Nico.

  1. Dirk zegt:

    Gefeliciteerd met Nico.

  2. japiecitroen zegt:

    Gefeliciteerdmet je zoon

  3. Rob Alberts zegt:

    Van Harte!
    Feliciterende groet,

  4. Zilvertje zegt:

    Dank allemaal, het was een zalige dag voor hem, dus ook voor mij.

  5. logbankje zegt:

    Zolang je dat maar blijft zeggen, hou je van je kind. Hans

Geef een reactie

