Sail 2015 live via de webcam.

20150820_052020

20150820_055511 (2)

20150820_052003

20150820_052428

Er echt bij zijn is geweldig, de geuren, de mensen, veel mensen in een mooi kostuum, mooie petten en kleuren, de muziek, de geluiden, de schepen waar je op mag kijken, de bekende Nederlanders, de Amsterdamse humor, het is een spektakel om nooit te vergeten.

Gister las ik in de krant dat een man in een rolstoel aan het genieten was met zijn familie van de schepen vanaf de kade.  Hij vergaapte hij zich aan al dat moois. Maar de bemanning heeft hem met rolstoel en al op het schip gehaald en gaf hem een rondleiding, kijk dat is Sail.

Het is gratis, je bepaalt zelf of je dagje duur wordt, maar entreegeld bestaat niet.

Ik ben te moe, ik wil heen, maar de boel van de hele week werken ligt hier nog, de wassen, het soppen, de boodschappen, mijn moeder enz. En maandag gaat weer de wekker vroeg. Dat is de ouderdom die in mijn oude botten kruipt, ik moet keuzes maken.

Maar ik heb gelukkig linken en die wil ik met je delen voor als je ook niet kan gaan, het is een mager aftreksel, maar beter wat, dan niks.

 Hier live Sail 

En hier Sail. 

En vergeet niet in de avond te kijken, rond 22. 00 uur vuurwerk en de lichtjes van de boten, wonderschoon.

Zilvertje.

Foto’s van de aankomst vrijdag, vanaf de pontzijde in Noord.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Sail 2015 live via de webcam.

  1. Myriam zegt:

    Moet echt wel de moeite zijn!!

  2. logbankje zegt:

    Het is elke keer weer een festijn, geen wonder dat er zoveel bezoekers komen.
    Het is een gezellig samen zijn. Hans

  3. Peter zegt:

    Geweldig, bedankt voor de tip! Genoten van het vuurwerk!

  4. jeetjemina zegt:

    Dank voor de link en geniet nog even lekker van de zondag!!😆

Geef een reactie

