Feest! 17 jaar!

31629907035

De dag dat je geboren werd, was nog warmer dan vandaag, maar je was slim, je kwam om 9 uur in de ochtend en het ging zo snel, ik had geen tijd om na te denken, niks geen gemodder met uren weeën, ik tekende in de nacht en pakte mijn  tas en controleerde hem, alles zat er in, ik gaf je kleine broertje een voeding en een bad en vertrok naar het ziekenhuis. Ik was net op tijd, want daar was je al. Zo snel ben je nog steeds!

Je broer was zo verbaasd, hij was zelf een jaar, armpjes te klein om jou helemaal te omvatten. Je grote broer en zus waren ook heel blij met jou. Jij bent mijn jongste, mijn laatste kindje, want ik was veertig en dan is het klaar!

Het wordt een spannend jaar, nieuwe opleiding, op weg naar je eigen bedrijf. Blijf zo hard je best doen als je nu doet, maar blijf ook genieten van de mooie dingen en dat doe je goed.

Mama houdt heel veel van je en dat gaat nooit meer over.

20150805_010541 (2) klein

Hartelijk gefeliciteerd!

Mama.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 reacties op Feest! 17 jaar!

  1. Myriam zegt:

    Proficiat Zilvertje, wat een prachtige dochter heb je!!!

  2. Zilvertje zegt:

    Dankjewel! Ze is heel bijzonder en dat is ze!

  3. Dirk zegt:

    Van harte gefeliciteerd met Blance Trudy!

  4. Rob Alberts zegt:

    Proficiat!

    Nog vele jaren in liefde, geluk en gezondheid met elkaar.

    Feliciterende groet,

  5. Zilvertje zegt:

    Allemaal hartelijk dank!

  6. logbankje zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd Zilvertje met je suikerhartje.
    Het is een pracht dochter, ik weet nog dat ze als kleine meid in het park liep.
    Heerlijk om zoveel positieve plannen te hebben. Hans

  7. goodknight zegt:

    …knappe meisjes…

Geef een reactie

