Tevreden

IMG-20150716-WA0008

Had ik met mijn voeten

In het zand

In de klei

Had ik met mijn handen

Geld verdiend en

Jou uit mijn eigen vagina

Ontvangen

Op mijn borst gelegd

Had ik de ogen gesloten van mijn vader

Realiseerde ik me…..

Straks rijden mijn wielen mijn wrakke lijf

Daarna rijden wielen mijn kist

Heb ik naar jullie maatstaven wel

Maar zelf vind ik niks gemist

Zilvertje.

Op dit moment ben ik te moe om te bloggen en te lezen bij anderen.

Foto had ik als eens geplaatst, op weg naar Annemieke in de Wormer.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 reacties op Tevreden

  1. Myriam zegt:

    Wat ontzettend mooi zilvertje, echt héél mooi geschreven xxx

  2. Zilvertje zegt:

    Dankjewel Hillechien.

  3. logbankje zegt:

    Wel een waar gedicht Zilvertje, zo gaat ons leven aan ons voorbij.
    Maar er zijn veel mooie dingen gebeurd, doe rustig aan en kom lekker bij. Hans

  4. Bertie zegt:

    Mooi èn heel goed!

  5. Dirk zegt:

    Nog even en ze is een volwassen dame Trudy!

Geef een reactie

