Wel vakantie niet in Spanje.

20150725_025048

Lieve mensen mijn vakantie is zalig, maar het einde komt in zicht. Veel mensen dachten dat ik in Spanje zat, maar helaas, alleen het weblog had vakantie, ik was nog wel aanwezig op Twitter en in mijn huis, maar ik maakte niets voor me weblog, maar ik was er wel. De foto van de kust van Spanje vanuit het vliegtuig, kreeg ik van mijn jongste dochter, die voor de derde keer sinds april in Spanje is, ze is dol op Spanje en omdat ze haar opleiding in een super korte tijd had afgerond, had ze veel gewerkt en dus veel centjes gespaard en daar heeft ze heerlijk van in Spanje gezeten en nu nog.

Ik heb gefietst, naar de zee, naar de duinen, naar mijn moeder, naar Nico die de muziek verzorgde op het feest van Duin en Bosch ( Dijk en Duin ) in Castricum, gewassen, gesopt enz, nou in elk geval intens genoten en opgeladen voor het nieuwe schooljaar.

20150723_014846

We zijn nou met zijn viertjes, gisterochtend hebben we het jonge poesje opgehaald, hij heet Simba en doet alles op de bak, eet en drinkt goed en is heel lief. We hebben hem straks hard nodig, want we hebben last van een muizenplaag. We hadden al eens een huurpoes en die heeft geweldig werk gedaan, maar die grijze plaag was zo weer terug.

IMG-20150726-WA0005

Zelf kan ik niet goed tegen katten, maar vind ze wel erg lief, maar als poes groot genoeg is, dan mag hij ook lekker buiten, ik heb al kattenluikjes en ik moet nu gewoon elke dag de vloeren schoonmaken, nou dat kan er ook nog wel bij! :^)

Toen ik eenmaal weer op mijn weblog keek, gister, dacht ik, waren er dingen veranderd, die ik niet had gedaan, mijn kopfoto was weg en mijn achtergrond van de omgeving hier was ook verdwenen. Dat kan nooit veel goeds betekenen, zal ik al aan mijn limiet aan berichten zitten? 

De storm zaterdag heeft hier flink huisgehouden, echt overal waar je keek enorme bomen om, doodeng. De boom in het dorp op de foto die net als vele om ging, wat een slagveld in Krommenie! Er stonden twee auto’s onder. Ik ging na de storm naar mijn moeder en maakte deze foto, later toen ik thuis de foto goed bekeek, zag ik er een auto onder staan en later in de krant las ik dat er twee onder hadden gestaan, zal je auto maar zijn. Info voor Hans: dit is bij Stumpel, de boekenwinkel in de winkelstraat.

20150725_073134 ligt een auto onder

Nou lieve mensen, met minder tijd, dan voorheen omdat alles weer begint, ben ik er weer en kom ik weer bij jullie lezen.

20150723_031139

Vriendelijke groet,

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Wel vakantie niet in Spanje.

  1. Myriam zegt:

    Ik heb ook problemen gehad met mijn blog, maar nadat ik alles had teruggezet is het nu OK terug, het zou eenupdate geweest zijn?

    • Zilvertje zegt:

      Dus jij ook? Ik kan niet alles meer terug zetten, omdat ik het kwijt ben, ik hoop dat het niet erger is dan de foto’s. Gelukkig dat het bij jou weer goed is, ik mis mijn kopfoto en weet nog niet of de rest wel oké is.

      • Myriam zegt:

        Ik heb mijn header gewoon teruggevonden bij header instellingen. Heb je al eens gekeken, Je kan ook contact nemen met de helpdesk.

  2. Dirk zegt:

    Blij dat je weer terug ben.
    Ik dacht die zit in de avond lekker aan een Margarita op het terras.

    • Zilvertje zegt:

      Nee, joh, ik sta voor immense investeringen, mijn dak, mijn fundering en dan heb ik het nog niet eens over als dat straks klaar is, dan moet ik ook nog nieuwe vloeren, dus ik leef zo zuinig als een aap op een been.

      • Dirk zegt:

        Ja het zwaar altijd maar die onkosten is het niet het ene dan wel weer wat anders, maar je heb toch een hele mooie vloer in je kamer?

  3. Ook lekker toch vakantie in eigen land

  4. Zilvertje zegt:

    Ja, Hillechien, ik was 17 geleden voor het laatst over de grens, maar ik heb het hier ook zo fijn, ik geniet intens, ik maak altijd mijn eigen mooie dagen, ik mis niks. En als het me ooit weer wel lukt, dan is dat ook weer fijn.

  5. Zilvertje zegt:

    Ja, maar als de fundering er uit gaat, gaat dat van binnen uit, dan moet het huis leeg, is enorm, pfffffffffffffffffffffffff, ik had beter kunnen huren.

  6. Zilvertje zegt:

    Myriam, dank voor de tip!

  7. logbankje zegt:

    Je hebt me mooi op het verkeerde been gezet.
    Je dochter is dus gek van Spanje.
    Zelf heb je ook wel genoten met je tochtjes en bezoekjes.
    Wat een lieverd is Simba, daar lezen we vast nog wel over, de muizen pakken nu al hun koffers.
    Er is een update geweest van WP, maar er zijn geen vervelende dingen gebeurd.
    Dank je voor de extra info van Stumpel de boekenwinkel aan her Padlaan, jammer voor de boom, maar ook voor de auto’s.
    De vakantie is weer voorbij, dus de plicht roept weer, wens je sterkte met het uitvieren. Hans

    • Zilvertje zegt:

      Hahahahah, ik zag de reacties en dacht, jeetje, ze denken dat ik weg ben, ik heb alles lekker laten zitten, ik was echt even ontblogt, ja, zalig genoten van het weer, de natuur en van de mensen om me heen.

      Ja, wat een schat is Sima, hij doet het zo goed. Nu nog goed weghouden bij de muizen, tot hij groter is, maar dan!

      Ja, Blanc is dol op Spanje en ik geef haar gelijk, als ik geld over had deed ik het ook, maar ik heb al mijn geld hard nodig en gelukkig vermaak ik me prima.

      Ja, ik hoorde ook van Myriam al dat er wat veranderd was op Wp, nou gelukkig dat het niet zo heftig was als met weblog.nl daar had ik 5.000 dingen staan, alles weg, ik heb ook geen moeite meer gedaan om het terug te halen, kostte te veel energie, gewoon weer overnieuw begonnen, maar wat hadden we er een mooie tijd met de Afwasmaster en al die gekke dingen, is al weer meer dan tien jaar gelden geloof ik.

      Ja, ik probeer je op de hoogte te houden van wat er hier gebeurd. Nou ik druk met de kust af te speuren tijdens de storm, maar was het echte stormgeweld gewoon hier in mijn dorp, de planetenbuurt is erg getroffen en de Krokodil heeft een lekschade.

Geef een reactie

