Haiku.

roomwit-satijn

Scharnierend pijnlijk

Jouw witte gezicht in kant

Liefste in een lijst

Zilvertje.

Uitleg: Myriam, plaatst ze op haar weblog en ik wist van het bestaan en was zo eigenwijs me er nooit in te verdiepen, maar met haar uitleg, toch maar geprobeerd, dankjewel Myriam. Ik hoor het wel wat beter kan of niet klopt. Dank Myriam, ik heb het nu zo.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Haiku.

  1. Rob Alberts zegt:

    ontroerende tekst met een mooi aansluitende foto.

    Vriendelijke groet,

  2. Zilvertje zegt:

    Mijn eerste! Nou niet de kist, wel de koe!

  3. Myriam zegt:

    Pakkend Zilvertje, en super dat je het ook geprobeerd hebt. Eén kleine opmerking omdat je zegt dat het kan: er mogen slechts vijf lettergrepen in de laatste zin ook.. Dus 5 – 7 – 5

  4. Myriam zegt:

    Gesloten kist Lief zou je kunnen schrijven.Kom ik nu niet te betweterig over?

  5. Zilvertje zegt:

    Ohhhhhh, 5 in de laatste, ja, dan heb ik er twee te veel, dankjewel, ik haal er twee af, nee, heel goed van je, want ik wil het ook graag leren en toepassen. Nou komt aan het licht dat ik niet kan tellen. ;^) ik ga het veranderen. Dankjewel! Had ik een te lange koe, de staart haal ik er af.

  6. Zilvertje zegt:

    Nou ik hoop dat hij zo beter is! geweldig dat je me helpt!

Geef een reactie

