De Tour en het normale leven.

20140907-TomDumoulin

Tom Du Moulin in het wit, hield wit

Robert+Gesink

Geesink de man waar ik op blijf hopen ( niet om te huwen hoor! )

Jos van Emden

Jos van Emden, die gister buitengewoon goed was.

Wat is dat toch heerlijk, vakantie hebben en de Tour die nog niet op  zijn eindje loopt. Er zijn jaren bij, dan hoop je snel thuis te zijn om de ontknoping te zien, maar nu kan ik het volgen van het begin tot het einde. 

lars_boom-728x350

Als een kleine verslaggever meld ik nieuws aan mijn volgers op Twitter. Gister waren het de schoenen van Lars Boom, die hij vergeten was, maar wat hij later ontkende, dat hij ze alleen maar in de vriezer had gezet en waarbij ik toen het plan opvatte om ook mijn schoenen in de vriezer te zetten om beter te presteren, want als ik Tour kijk, dan was ik en strijk ik en vouw ik en zorg voor de halve wereld en gister was het hier binnen 29 graden en buiten was het een bakplaat.

20150704_054922

De Tour begon vandaag met prachtig weer, maar vanuit Zeeland meldde de correspondent van de Zilverexpres dat er noodweer was, dat Neetje Jans er bij hing als een natte dweil en dat ze alles aan het droogpoetsen waren

20150705_011314

Maar in Utrecht was het nog prachtig weer en met de zon gingen ze van start en de gele trui, Dennis had er zin in.  Tom Du Moulin vertrok in het wit en vandaag kreeg hij nogmaals wit.  Mollema kwam in botsing met een camera van een toeschouwer en zo waren er meer ongevalletjes, Kelderman viel.

Maar het was smullen, al kan je beter radio luisteren dan tv kijken, want de radio weet er toch meer sfeer van de maken, die tv-mannen zijn oersaai.

Zilvertje is geen Tourkenner, maar wel een genieter en wilde u dat even laten weten.

1225542

Greipel die won! Al was het wel even goed kijken.

CJKRGIaWIAACNJj

Zilvertje. Foto’s van internet, maar ook twee van Zilvertje zelf, weet je welke?

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Greipel, tom Du Moulin, van emden, Zilvertje en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op De Tour en het normale leven.

  1. Dirk zegt:

    Ja het worden weer spannende dagen met de Tour Trudy.
    Ik kijk er graag naar.
    Ik heb hier nog even bij de Coolsingel gekeken tussen twee regenbuien door.

  2. Zilvertje zegt:

    Ohhhhhhhhhhhh, wat leuk,. waren mooie beelden vanuit Rotterdam. Leuk hoor zowat de Tour op je keukentafel.BOFKONT!

  3. Zilvertje zegt:

    Ja, ze gaan ook zo snel.

  4. logbankje zegt:

    Je bent een tour fan Zilvertje, ze flitsen zo voorbij als je langs de weg staat.
    Dan sta je er en spoel je weg door de regen, zit je thuis is het bloedje heet. Hans

  5. Zilvertje zegt:

    Hans, hier was het vandaag koel, gister was het bloedheet. ja, vind het leuk, maar kan het nu ook volgen. Als kind nou was denk ouder :^) was ik dol op de Kneet en die stakker was toen zo gevallen, arme Kneet, niet oud geworden, overleed tijdens een fietstochtje met zijn vrienden, te vroeg.

    We worden al weken geteisterd door inbraken, naast me, tegenover me, hele straat. Niet prettig, ook gewoon overdag en in de avond. Ons en jouw oude dorp verloederd zo jammer.

  6. Myriam zegt:

    Dat zegt mij nu helemaal niets hé die tour😦

Geef een reactie

