Klein geluk!

20150523_152743

IMG-20150523-WA0007

IMG-20150523-WA0010

IMG-20150523-WA0012

IMG-20150523-WA0014

20150523_211002

Het zijn altijd weer die normale dingen, die kleine dingen, die me zo gelukkig maken. Gewandeld en gewinkeld met mijn moeder van 89 jaar. Heb haar een armband laten uitkiezen. We hebben samen koffie gedronken genoten van de natuur en de winkels.

Thuis snel mijn ramen gelapt, straks lekker koken en een super voldaan gevoel.

In de avond buiten zitten in mijn kleine tuintje. Mijn witte tuinsetje is weg, dat was vond ik erg mooi, maar zakte na enkele weken al in elkaar, nu maar wachten op een setje dat ik net zo leuk vindt, maar ik heb het nog niet gevonden.

En in de avond…. SONGFESTIVAL! Nou mijn geluk kan niet op.

Zilvertje.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Klein geluk!

  1. Dirk zegt:

    Leuk hoor.

    • Zilvertje zegt:

      Ja, dat vind ik nou ook, nu heb ik de koffie en de afwas klaar en ga songfestival kijken, heerlijk, net tijdens de afwas had Skyradio allemaal oude nummers van het festival, zo leuk.

  2. Dirk zegt:

    Gezellig een fijne avond.
    Ik heb ook net de koffie op.

  3. logbankje zegt:

    Geluk zit in de kleine spontane dingen, zoals bij kaarslicht zitten en je moet zien genieten.
    Een fijne avond buiten. Hans

  4. Zilvertje zegt:

    Ja, Hans, die kleine dingen, die zijn eigenlijk heeeel groot. Ben nu binnen hoor, lekker liedjes kijken, gister jouw show, nu het Songfestival, wat een feest is het toch steeds.

  5. Zilvertje zegt:

    Nou het eten was ook erg lekker en voor het eerst weer buiten met mijn avondbord. Nou ik ga weer kijken, dag allemaal fijne avond.

  6. Rob Alberts zegt:

    Dat je nog maar lang mag genieten van dit geluk!

    Zonnige groet,

Geef een reactie

