Steeds maar verder….( liedje van mijn leven )

IMG_1102

De luier ontgroeid

de pukkels uitgeroeid

geen zin meer in late feestjes

weg zijn de feestbeestjes

Studie klaar

lief gebaar

Laatste vogels staan op het randje van het nest

en wat dan nog rest?

Moedertje drijft af van haar eigen kind zijn

en krimpt even later in tot het kind dat ze was

luiertje om

Ze doet een plas.

boot en meeuw.

Zilvertje. ( bijna al mijn vogeltjes zijn volwassen )

Foto’s: Zilvertje Castricum.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Steeds maar verder….( liedje van mijn leven )

  1. Rob Alberts zegt:

    Mooi!

    Zonnige groet,

  2. Zilvertje zegt:

    Dankjewel! Ben Royal baby aan het kijken, a girl!

  3. Levensloop als leven-sloop, Zilvertje😉
    Een kringloop die ik liever niet afmaak.
    Kinds worden lijkt me echt geen pretje.
    Tenminste niet in een samenleving waar compassie eerder uitzondering dan regel is.

  4. Zilvertje zegt:

    Voor mij staat het al bijna vast, al mijn oermoeders werden rond hun 84 dement, dus ik ga er vanuit ik ook, ik zie er niet tegenop, ik heb zoveel mensen verpleegd die het hadden, ik hoop dat men mij met de zelfde liefde en respect verpleegd, ik ga er van uit.

  5. logbankje zegt:

    Een mooi levensgedicht, en straks doet een ander je schoenen dicht. Hans

  6. Blewbird zegt:

    Nog lang tot dat moment. Met veel wandelen en fietsen. Castricum aan Zee.

  7. Zilvertje zegt:

    Ja, dat zou heerlijk zijn.

Geef een reactie

