Liefde tussen Waterland en de Zaanstreek. ( Gedicht )

20150225_124134

In Zaanstad woonde die schat

Het was in Spijkerboor

Dat ik haar verloor

Liefde Neckt

Dan kan je nog zoveel Jispen 

Maar waar moet ik me nu Wormer?

Trudy.

20150225_164621

Mooi hè? ( Wormer )

20150225_125910

Purmerend, uitzicht Sluis.

2013 weblogfoto's

Krommenie.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Liefde tussen Waterland en de Zaanstreek. ( Gedicht )

  1. Hans zegt:

    Mooie hé het Wormerland en de Zaanstreek, ik geniet zo van de foto’s en je gedicht.
    Het zit toch in het bloed dat Zaanse groen. Hans

    ot, dat waren ook pakhuizen net als aan de zaan, de Eem is vergelijkbaar met de zaan.

  2. Zilvertje zegt:

    JA, IK VIND HET OOK MOOI, HET GEEFT RUST EN FIJNE GEDACHTEN. DANKJEWEL!

    JA, ZAG HET, ERG MOOI, VERGELIJKBAAR, PRACHTIG!

Geef een reactie

