Lente in zicht.

IMG_0591

Als je zachtjes een liedje voor mij zingt 

Kan ik de hele wereld aan 

Zet ik koffie 

Doe jij je jas aan 

en zet de grijze bak buiten

 

De lente komt! Riep je 

Je hoorde de vogels fluiten 

De merel zocht een nestje in de tuin 

Ze schuilden, wij schuilden 

We hebben weer geluk gehad 

Een deel van de wereld ligt in puin

 

Trudy. Foto van Zilvertje.

https://www.youtube.com/embed/kIrcxGdyUdk“>

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Lente in zicht.

  1. logbankje zegt:

    Nog even en dan is het weer volop groen, de eerste knopjes en sprietjes zijn er al. Hans

  2. Zilvertje zegt:

    De sneeuwklokjes heb ik gezien, zo mooi! En in de tuin op een stoel is al heerlijk, met jas en koffie. ( maar ik heb ook ramen gelapt )

  3. Dirk zegt:

    Ja Trudy het gaat snel met de natuur.
    En ik zou graag een liedje voor je zingen, maar met mijn stem denk ik dat je hard wegloopt.

  4. Zilvertje zegt:

    Ja, het begint bijna uit te lopen.

Geef een reactie

