Storingen in reactor Petten.

Dan denk ik weer aan mijn vervolgverhaal.

bouw_HFR_1958_1

Het houdt niet op!

Trudy.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Storingen in reactor Petten.

  1. Dirk zegt:

    Die troep blijft gevaarlijk Trudy!

  2. logbankje zegt:

    Het is net als met alles, de mens wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat kan niet.
    Hans

  3. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

  4. Kevin zegt:

    Waar ben jij nou zo bang voor? Ik ben aardig op de hoogte wat betreft kerncentrales, radioactief verval, isotopen, het periodiek systeem der elementen en scheikunde en (quantum)fysica in het algemeen. Ik heb het artikel ook gelezen en er is totaal geen aanleiding tot paniek, dus vind je het gek dat je weinig reacties op NU.nl krijgt? Stop met paniek zaaien en ga lekker wat positiefs doen of zo…

  5. Zilvertje zegt:

    Kevin, dan denken we er niet hetzelfde over. Paniek zaaien, het is de waarheid, zoek de lijst met incidenten maar eens op, personeel dat protocollen niet naleeft en belangrijke zaken voor eigen gebruik meeneemt. Er is een schoon ( redelijk ) alternatief) het geld gaat naar een rijke fabrikant en de rommel die achterblijft? De lobby om een nieuwe te bouwen gelijk deze centrale heeft gewonnen, de onderste steen zal ooit boven komen. Er is niet gekozen voor veiligheid en milieu. De zakkenvuller gaat er met het geld vandoor en Nederland zit met de oude rector, die echt te oud is, het is schandalig.

    Jij oordeelt nu over mijn leven, dat ik iets positiefs moet doen, hoezo, nog meer? Als je je kennis alleen baseert op dit artikel dan heb je geen recht van spreken en deze melding over de reactor op mijn weblog en NUJij en niet Nu.NL, is nog al een verschil, want NU.JIJ, gaat over mijn nieuws, zie naam, is iets anders en mijn melding is iets in een reeks..

    Kevin, je naam klinkt jong, ik loop al heel wat jaren mee en doe wat IK wil en schrijf wat IK wil!

  6. logbankje zegt:

    Ik heb hem ontvangen Zilvertje. Hans

  7. logbankje zegt:

    Ha Trudy,
    Bij de Bank Show zit je wel veilig en alleen maar positieve muziek. Hans

Geef een reactie

