Zonen.

1149097585.22031

Zo dichtbij

was niemand

ooit bij mij

Onder mijn hart

en in mijn ziel

 

Terwijl bij averij

iedereen het schip verliet

ben jij in mij gevaren

en zo zal ik je altijd bewaren

Trudy. ( oude foto’s )

Nog drie weken, dan heb ik al drie volwassen kinderen.

Ze hebben allemaal  ( 4 ) iets unieks, maar dit gedicht is voor die heerlijke mannen van me.

Emilio opname voor de tv

Emilio opname voor de tv

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zonen.

  1. Dirk zegt:

    Om trots op te zijn.

  2. nonanic1 zegt:

    Mama’s en zonen is iets heel speciaals…

  3. logbankje zegt:

    Een moment om bij stil te staan, terug te denken aan al die voorbije jaren.
    hopende naar een goede toekomst. Hans

Geef een reactie

