Egmond aan zee.

20140907_114429

Het is vandaag een week geleden dat we genoten van dat heerlijke Egmond. We waren er drie dagen en we hadden een wellnessvakantie genomen. Nou om dat voor het eerst met je jongste dochter te doen is zalig. Ik denk dat ze nu haar verdere leven ook dit genot zal blijven ervaren. We genoten van het bad, van alle baden, van de sauna, van de behandelingen en de verwennerij. We voelden ons 30 kilo lichter toen we klaar waren, we stegen bijna op.

IMG-20140908-WA0006

20140905_155528

IMG-20140906-WA0002

20140907_115850

20140906_163352

Trudy.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Egmond aan zee.

  1. Rob Alberts zegt:

    Jullie staan er stralend op.
    Die 30 kilo wil ook wel missen.
    Dan zit ik namelijk precies op een gezond gewicht.

    Ik ben bang dat ik er iets meer voor moet laten en doen.

    Fijn weekend!

    Vriendelijke groet,

    • Zilvertje zegt:

      Het was ook zo fijn, we hadden erg mooie kamers, en hebben heerlijk gegeten, eenmaal in het hotel en twee maal buiten de deur, buiten, het was zo een mooi weekend.

      Jij bent toch niet te zwaar?

      Fijn weekend, rust maar lekker uit want je zult het nu wel weer druk hebben.

  2. Zilvertje zegt:

    Ja, dat was het en nu dat ik weet dat ze daar zo een fijne wellness hebben ga ik het vaker doen, heerlijk.

  3. Blewbird zegt:

    Ah, Zuiderduin. Heerlijk dorp, Egmond. Ik woonde achter de struik, ergens rechts van de kerk, je kunt het bijna zien.

  4. Zilvertje zegt:

    Ach je bent er opgegroeid, heerlijk. Ik kom er ook graag.

  5. logbankje zegt:

    Dat ziet er goed uit, lekker uitgerust, gepoederd en gepoedeld, wat wil een mens nog meer.
    Hans

  6. Zilvertje zegt:

    Logbankje, weinig! Heb de hele nacht naar je mooie uitzendingen geluisterd, heerlijk, dankjewel!

Geef een reactie

