We zitten er klaar voor! Oranje-Costa Rica!

WK-Voetbal-AH-hamsters-de-23

foto 3 (5) v

De hele dag zie ik mensen in het oranje boodschappen doen en de oranje vlaggetjes opgehangen door de winkeliers, wapperen dat het een lieve lust is, de wind is hard. De deuren staan tegenover elkaar open, alle ramen ook, want het was nog erg warm in huis. Gister was het buiten zo warm dat je er tegen aan kon leunen, nu is het heerlijk buiten, maar binnen hangt het nog.

Maar met alles open begint de temperatuur te zakken, gelukkig, want de spanning stijgt al ten top, dan kunnen we die warmte niet gebruiken. We tellen de uren af, Oranje-Costa Rica, wat gaat het ons brengen? In elk geval al heel veel voorpret. Hadden we gister mieren in de tuin, vandaag werden de AH hamsters erg onrustig. Een voor een sprongen en buitelden ze uit de boekenkast en protesteerden ze want vanuit de kast hadden ze nog geen wedstrijd gezien jammerden ze, behalve een enkeling dan die wat vooraan stond, maar die had nu een stijve nek, of een verdraaide oogbolspier.

Vandaar dat we het zo hebben opgelost, de hamsters zitten het op de bank te kijken en ik bekijk het vanuit mijn bed. Ik heb wel gevraagd of ze niet te hard willen juichen of gillen, want mijn hoofdpijn van de hersenschudding is nog enorm, maar ze hebben het beloofd en zo is alles weer klaar en staat het op scherp voor de voetbal.

Fijne avond allemaal en dat de beste maar mag winnen ( en dat zijn wij!) :^)

Trudy.

Over Zilvertje

Woest als vloed, rustig als eb, glinstert als zilver met soms een beetje aanslag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op We zitten er klaar voor! Oranje-Costa Rica!

  1. Rob Alberts zegt:

    Sterkte met je hoofd.
    Je ligt blijkbaar nu al met je hoofd in de wolken van een overwinning?
    Mijn directe buren schreeuwen, stampen, juichen en gebruiken zelfs vuurwerk.
    Maar ik geniet weer van hun plezier.
    Vriendelijke groet,

    • Zilvertje zegt:

      Ja, dankjewel! Ik leef al ruim een week in wazige wolken.

      Ja, lachen is dat he, hier hoor je ook aan alle kanten harde kreten, oei, of, jaaaaaaaaaaaaa, zo grappig! Veel plezier.( anders hoor ik zelden buren )

  2. Dirk zegt:

    Ik ben er ook haast klaar voor nu nog even naar de Belgen kijken daarna een stukje fietsen voor de broodnodige beweging.
    Straks aftellen naar 22:00 uur.

    Jij ook veel plezier straks met je Orange vriendjes.

    • Zilvertje zegt:

      Dankjewel, jij ook, leuk zijn ze he, ze zijn zo gezellig!

      • Dirk zegt:

        Ja en zo lekker rustig ze doen hun mond niet open.
        En worden ze ondeugend draai je ze gewoon om.

      • Zilvertje zegt:

        Hahahahahaah, nou hier zitten ze heerlijk te genieten met elkaar, maar ze zijn wel een beetje boos dat ik geen Ah-knabbels in huis heb, maar wij zitten lekker aan de koffie en doen aan fruit, heerlijk allemaal soortjes, nou die hamsters waren toch gek op knagen, nou hier op klagen.

        Maar ze zijn heel grappig en juichen op de verkeerde momenten, vind ik, ik ben voor België, ik ben dol op rode duivels.

  3. Rob zegt:

    wij zijn er ook klaar voor Zilvertje , en de kinderen in de buurt zijn al vol op aan het blazen op de toeters pfffffffffffffffffffffffffffff , wel leuk , alleen de hond is er niet zo blij mee hihihihihi , fijne voetbal avond , en dat we maar mogen juichen yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,….

  4. Zilvertje zegt:

    Veel plezier! ja, die arme hond, verwen maar goed, dan wordt de hond vanzelf blij bij al die geluiden.

  5. terrebel zegt:

    Winnen of verliezen…wij zijn de beste! En ook nog eens ontzettend bescheiden. 😉 Veel plezier vanavond!

  6. Zilvertje zegt:

    Ja, maar in al die bescheidenheid wel gewonnen, Hoera!

  7. Dirk zegt:

    Zijn de hamertjes nog rustig gebleven?

  8. logbankje zegt:

    Ook hier is de oranjekoorts toegeslagen, dus ik ben er gezellig bij gebleven.
    Mag zeggen het was een moeilijke wedstrijd.
    De hamsters kunnen nog wel een tijdje op de bank blijven zitten. Hans

  9. Jan zegt:

    De besten hebben inderdaad gewonnen; maar wat hhielden zij ons lang in spanning!
    😉
    Beterschap,

  10. Zilvertje zegt:

    Ja, zo spannend, pffffffffffffffffffffffffff.

Geef een reactie

